În articolul „S-a deprofesionalizat Ministerul Transporturilor? A rămas fără experți și strategi?”, publicat în ediția din 15 noiembrie 2021 a cotidianului „Cuget Liber”, am arătat că Ministerul Transporturilor a decis s ...
În zilele noastre, nimeni nu știe ce are de gând să facă statul român pentru dezvoltarea porturilor maritime și fluviale, a căilor de navigație interioară, pentru susținerea operatorilor portuari și a șantierelor navale, ...
Din cauza infrastructurii rutiere și feroviare dezastruoase, dar și a problemelor de pe Dunăre, portul Constanța este semi-izolat și pierde importante fluxuri de mărfuri din Extremul Orient, Orientul Mijlociu și ținuturi ...
Sub presiunea informaticii și a încălzirii globale, industriile mării trec printr-o transformare spectaculoasă. Shipping-ul mondial și marile porturi ale lumii au intrat în febra digitalizării și se pregătesc să renunțe ...
Interesele șantierelor navale, ale producătorilor, distribuitorilor de echipamente și materii prime din România sunt reprezentate, pe plan național și internațional, de Asociația Constructorilor Navali din România – ANCO ...
---- Publicitate ----
Cele mai accesate ştiri
Cuget Liber (https://cugetliber.ro/) folosește cookies pentru a imbunătăți experiența utilizatoriilor noștri. Află mai multe sau Sunt de acord