Audiența HBO a crescut cu 40% în timpul izolării la domiciliu din cauza COVID-19

Miercuri, 25 Martie 2020
176
Platforma de televiziune HBO, care a creat celebrele seriale ''Game of Thrones'' și ''Westworld'', a asigurat marți că audiența sa a crescut cu 40% din 14 martie, dată la care a început izolarea la domiciliu a unui mare număr de cetățeni ca urmare a crizei coronavirusului, informează agerpres.ro.


Potrivit serviciului de "streaming", în ultima săptămână au crescut foarte mult vizualizările comparativ cu săptămânile anterioare, astfel încât HBO a egalat numărul accesărilor de la sfârșitul sezonului final al serialului "Game of Thrones" difuzat anul trecut și una din producțiile cu cele mai multe vizionări în epoca televiziunii online.


De asemenea, în aceste ultime zile "vizualizarea compulsivă de seriale" - concept prin care HBO se referă la vizionarea a peste trei sau patru episoade succesive - a crescut cu 65%, comparativ cu cele patru săptămâni anterioare.


A crescut de asemenea și audiența postului tradițional HBO în SUA, la fel ca și restul canalelor în această perioadă de izolare care afectează peste o treime din populația țării.


Noul sezon al serialului "Westworld", lansat săptămâna trecută este conținutul cel mai vizualizat pe HBO, alături de "Euphoria" care și-a dublat cifrele.


Alte producții care și-au dublat numărul vizualizărilor au fost "Big Little Lies", "Chernobyl", "Game of Thrones" și "His Dark Materials".


Consumul masiv de conținut online în timpul izolării la domiciliu din cauza COVID-19 a obligat totodată autoritățile să ceară unor platforme să își diminueze calitatea conținuturilor pentru a nu supraîncărca rețelele.


Prin urmare, Netflix și Amazon Prime Video au anunțat deja că vor adopta această măsură în aceste vremuri de carantină impuse de noul coronavirus. 


Pagina a fost generata in 0.2953 secunde