Vouchere şi abonamente la Untold sau Neversea, pentru donatorii de sânge

Marţi, 15 Septembrie 2020
144

Articole de la acelaşi autor

Şi în acest an, campania „Blood Network” a avut un real succes, chiar dacă s-a desfăşurat în alte condiţii faţă de cele cu care eram obişnuiţi până acum. Peste 4.300 de vieţi din România au fost salvate după ce peste 1.450 de persoane au donat sânge prin campania amintită, lansată de organizatorii Untold şi Neversea, două dintre cele mai mari festivaluri din Europa. Campania de donare de sânge, ajunsă la cea de-a şasea ediţie, s-a desfăşurat în perioada 8 august şi 13 septembrie, în toate centrele de transfuzii din ţară, în condiţii de siguranţă.


În zilele de week-end, în centrele de transfuzii din zece oraşe a fost prezentă şi caravana mobilă „Blood Network”. 
„În total, în acest an dificil, în care spitalele s-au luptat cu virusul SARS-CoV-2, dar şi cu o criză de sânge, peste 1.450 de persoane au intrat în reţeaua Blood Network să facă o faptă bună şi să îşi ajute semenii. Astfel s-au colectat peste 650 litri de sânge, care au salvat peste 4.300 de bolnavi din toată ţara”, au precizat reprezentanţii festivalurilor.


În plus, fanii care au donat sânge în timpul săptămânii au primit, la alegere, un voucher valoric de 10 euro, pentru achiziţionarea unui abonament la Untold 2021, sau un voucher valoric de 20 de euro, pentru achiziţionarea unui abonament la Neversea 2021.




Pagina a fost generata in 0.1833 secunde