Vrei să trimiți o reclamație la ITM? Iată ce trebuie să știi

Duminică, 02 Aprilie 2017, 17:24
21189
Potrivit prevederilor legale privind reglementarea activității de soluționare a reclamațiilor, petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale petiționarului se clasează. Pentru a beneficia de un răspuns din partea instituției, reclamațiile se fac în nume propriu, precizând foarte clar datele de identificare ale reclamantului (nume, prenume, CNP și adresa de domiciliu, adresa de corespondență), dar și datele de identificare ale angajatorului (denumire și adresa sediului, adresa punctului de lucru numele angajatorului și numărul de telefon).


Formularele de sesizare pot fi descărcate direct de pe site-ul ITM și pot fi trimise apoi pe adresa de e-mail (itmconstanta@itmconstanta.ro), completate și însoțite de o copie a CI sau pot fi depuse la sediul ITM. De precizat că sesizările se pot trimite pe e-mail, pe fax, prin poștă sau se depun la sediu. 


Purtătorul de cuvânt al ITM Constanța, Florina Vișan, a precizat că petițiile greșit îndreptate vor fi trimise în termen de cinci zile de la înregistrare autorităților sau instituțiilor publice în ale căror atribuții intră rezolvarea problemelor semnalate în petiție. 


Pentru societățile care au sediul social în alt județ, acestea se redirecționează către inspectoratul din județul respectiv, tot în termen de cinci zile de la depunere. Termenul de soluționare este de 30 de zile, dar acesta poate fi prelungit cu încă 15 zile, în funcție de complexitatea lucrării. 


În cazul în care o persoană adresează mai multe petiții, sesizând aceeași problemă, acestea se vor conexa, petentul urmând să primească un singur răspuns. În același timp, dacă după trimiterea răspunsului se primește o nouă petiție cu același conținut, aceasta se clasează la numărul inițial, făcându-se mențiune despre faptul că s-a răspuns.


Pagina a fost generata in 0.2744 secunde