Vlad Ciuburciu, Director General Vascar, despre brandul "Moldova în Bucate"

163

Articole recomandate

Sub sloganul "Moldova în Bucate invită România la masă", brandul premium Moldova în Bucate cuprinde o selecție largă de produse delicioase, dar și sănătoase, precum mezeluri, specialități din carne, conserve, semipreparate și carne fresh.


"Sunt bucuros de faptul că, alături de echipa Vascar, am reușit să pun bazele unui brand premium de succes, Moldova în Bucate, care a convins rapid românii din întreaga țară. Mai mult decât atât, în vara anului 2018, am lansat o extensie de gamă care poartă eticheta Alege natural, fără E-uri, o linie de produse 100% naturale, fără aditivi sau conservanți, care conține exclusiv ingrediente de cea mai bună calitate. Poziționarea gamei este extrem de clară: fără E-uri înseamnă că am eliminat complet E-urile, nu doar că am scos unele dintre ele și le-am înlocuit cu altele. Clienții au observat și au apreciat acest lucru", a declarat Vlad Ciuburciu.


Vlad Ciuburciu a preluat poziția de Director General Vascar când încă nu împlinise vârsta de 30 de ani, motiv pentru care a fost inclus în "generația 30 sub 30" din anul 2019, de către o prestigioasă revistă economică. 


Absolvent al Facultății de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din București și al unui Master în Administrarea Afacerilor, tot din cadrul ASE, Ciuburciu (Vascar) se consideră optimist și consecvent, calități care l-au ajutat să ducă producătorul vasluian de la nivel regional la nivel național. 


De altfel, Vlad Ciuburciu consideră că aceasta este principala sa realizare în calitate de manager al companiei Vascar. 


"Cea mai importantă reușită de până acum este crearea brandului de produse premium Moldova în Bucate, pe care am reușit să îl dezvolt la nivel național. Compania Vascar a fost, până la un anumit punct, importantă la nivel regional, iar provocarea a fost să ajungem cunoscuți la nivel național și să creștem în cifre și în notorietate", a declarat Vlad Ciuburciu.


Vascar, o istorie de peste 35 de ani


Compania Vascar a fost înființată în anul 1984, sub numele de Industria Cărnii Vaslui. După Revoluție, cele mai importante "borne" au fost schimbarea numelui în Vascar (1991), deschiderea primelor magazine (1994), privatizarea și primele investiții masive (2000) și rebrandingul din 2013.


"În urmă cu 35 de ani, am pornit la drum cu gândul de a oferi clienților și partenerilor noștri calitate la nivel de excelență în industria de procesare a cărnii. Iar astăzi suntem unul dintre principalii producători de conserve și preparate din carne din România, respectăm clienții și ne propunem zilnic să ne ridicăm la nivelul pe care și-l doresc", explică Vlad Ciuburciu.


În prezent, sub conducerea Directorului General Vlad Ciuburciu, Vascar deține o fabrică cu capacitate extinsă de producție în Vaslui, 21 de magazine proprii și are aproximativ 400 de angajați. 


La finalul anului trecut, compania înregistra o cifră de afaceri de 20,5 milioane de euro, o creștere cu 13 procente față de perioada similară a anului 2018.


Astăzi, produsele companiei Vascar sunt distribuite la nivel regional, în magazinele proprii, la nivel național, în hypermarket-uri și magazine tradiționale partenere, dar și online și la export.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.5739 secunde