Sunteți nemulțumiți de SPIT Constanța? Ce puteți face
Articole recomandate
Ambulanţa Constanţa, pregătită pentru minivacanţa ce urmează
25 Aprilie 2024
E oficial! Pensiile vor fi livrate înainte de Paște
25 Aprilie 2024
O nouă stradă din cartierul Tomis Plus a intrat în reabilitare
25 Aprilie 2024
Serviciul Public de Impozite și Taxe (SPIT) Constanța își continuă strategia digitală și aduce în atenția contribuabililor o nouă metodă inovativă de a-și expune punctul de vedere cu privire la calitatea serviciilor oferite prin simpla completare a două chestionare pe dispozitive electronice, tip tabletă.
În sălile de așteptare din cadrul agențiilor fiscale, contribuabilii au posibilitatea de a completa pe tabletele amplasate două tipuri de chestionare:
- "Opinia dumneavoastră contează mult pentru noi" care cuprinde o secțiune cu un set de trei întrebări, unde este vizată aprecierea serviciului prestat de către funcționarii publici aflați la ghișeele instituției, prin acordarea de calificative;
- "Chestionarul de evaluare privind satisfacția contribuabilului" - primele 5 întrebări fac referire la calitatea serviciilor oferite, profesionalismul, atitudinea personalului instituției cu care a interacționat, precum și confortul spațiilor de așteptare.
Acest concept nou, spre deosebire de modalitățile clasice de evaluare, oferă șansa la finalul chestionarelor de a propune sugestii ce pot îmbunătății calitatea Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța, prin analizare și satisfacere a cerințelor/așteptărilor contribuabililor, prezente și viitoare.
În sălile de așteptare din cadrul agențiilor fiscale, contribuabilii au posibilitatea de a completa pe tabletele amplasate două tipuri de chestionare:
- "Opinia dumneavoastră contează mult pentru noi" care cuprinde o secțiune cu un set de trei întrebări, unde este vizată aprecierea serviciului prestat de către funcționarii publici aflați la ghișeele instituției, prin acordarea de calificative;
- "Chestionarul de evaluare privind satisfacția contribuabilului" - primele 5 întrebări fac referire la calitatea serviciilor oferite, profesionalismul, atitudinea personalului instituției cu care a interacționat, precum și confortul spațiilor de așteptare.
Acest concept nou, spre deosebire de modalitățile clasice de evaluare, oferă șansa la finalul chestionarelor de a propune sugestii ce pot îmbunătății calitatea Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța, prin analizare și satisfacere a cerințelor/așteptărilor contribuabililor, prezente și viitoare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 26 Iunie 2019
Joi, 06 Iunie 2019
Marţi, 04 Iunie 2019
Luni, 03 Iunie 2019
Luni, 27 Mai 2019
Joi, 23 Mai 2019
Miercuri, 22 Mai 2019
Joi, 09 Mai 2019
Joi, 18 Aprilie 2019
Joi, 04 Aprilie 2019