Programul casieriilor RAJA de Rusalii
327
Articole de la același autor
FĂRĂ MASCĂ în aer liber, de sâmbătă! A fost stabilit calendarul ridicării restricţiilor în România
14 Mai 2021
Parcare cu plată, începând de astăzi, în Constanţa şi Mamaia! Ce amenzi riscaţi dacă uitaţi să achitaţi tariful
18 Iunie 2021
Asociaţiile de proprietari, obligate să construiască spaţii pentru reciclarea gunoaielor. „Este ilegal!”
28 Mai 2021
activități de lucru cu publicul vor fi închise.
Abonații pot folosi serviciile online pentru efectuarea plăților, precum contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația de mobil), transfer bancar sau direct debit. Clienții care nu au acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point/Payzone, Westaco și în incinta magazinelor „La doi Pași”.
În această perioadă, activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se desfășoară fără întrerupere.
Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, abonații societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistem, astfel încât utilizatorii serviciilor noastre să poată beneficia de acestea la parametri optimi.
Începând de marți – 22 iunie 2021, societatea își va relua programul normal de lucru.
Abonații pot folosi serviciile online pentru efectuarea plăților, precum contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația de mobil), transfer bancar sau direct debit. Clienții care nu au acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point/Payzone, Westaco și în incinta magazinelor „La doi Pași”.
În această perioadă, activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se desfășoară fără întrerupere.
Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, abonații societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistem, astfel încât utilizatorii serviciilor noastre să poată beneficia de acestea la parametri optimi.
Începând de marți – 22 iunie 2021, societatea își va relua programul normal de lucru.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 15 Iunie 2021
Marţi, 15 Iunie 2021
Marţi, 15 Iunie 2021
Marţi, 15 Iunie 2021
Luni, 14 Iunie 2021
Joi, 10 Iunie 2021
Miercuri, 09 Iunie 2021
Miercuri, 09 Iunie 2021
Luni, 07 Iunie 2021
Miercuri, 02 Iunie 2021