Poșta Română, premiată pentru inovație în serviciile de curierat și servicii poștale

117
Poșta Română, premiată pentru inovație în serviciile de curierat și servicii poștale - postaromana-1481209409.jpg

Articole de la același autor

Lansat în iulie 2015, serviciul PostCollect, aparținând Poștei Române, a câștigat în cadrul galei Curier and Postal Services Romanian Awards -2016 premiul pentru cel mai inovativ produs al anului. Distincția, acordată în urma evaluării unui juriu extrem de riguros și în condițiile unei competiții extrem de strânse, reconfirmă accederea rapidă a produsului PostCollect în categoria premium pe segmentul de piață aferent comerțului online.


PostCollect se înscrie în trendul global de livrare la un punct fix, deosebit de avantajos atât din punctul de vedere al retailerilor online, cât și din punctul de vedere al clienților acestora care își pot alege punctul de livrare cel mai convenabil, de regulă aflat în proximitatea serviciului sau a domiciliului. 


Anul acesta, Poșta Română a testat, în premieră, serviciul PostCollect, cu ocazia Black Friday. Numărul mare de clienți ai celui mai mare retailer online, care au ales ca livrarea produselor comandate să fie făcută prin intermediul serviciului PostCollect, a dovedit că acesta răspunde atât unei așteptări generale a pieței magazinelor online, care urmăresc calitate și servicii de livrare la costuri accesibile, cât și schimbării comportamentale a clienților care își doresc o alternativă mai comodă la livrarea prin curier rapid, în care ei să dețină controlul livrării comezii făcute pe magazine online. Prin vasta sa rețea de subunități și prin cea mai mare acoperire la nivel național, Poșta Română reprezintă, deci, o alegere firească.


"Creșterea constantă a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect, în doar un an și jumătate de la lansare, a dus la extinderea acestui produs, ajungând, în prezent, în peste 200 de oficii din București și țară. Dezvoltarea parteneriatului cu cel mai mare retailer online va continua și în 2017 și, totodată, atenția noastră se îndreaptă și către alți jucători importanți din piața de e-commerce pe care ne propunem să îi transformăm în clienții noștri pe termen lung. În acest scop, estimăm extinderea prezenței acestui produs în 800 de oficii, începând cu anul următor. Acesta este un pas decisiv pentru furnizarea de servicii de livrare pentru piața e-commerce", a declarat Alexandru Petrescu, Directorul General al Poștei Române și câștigător, în cadrul aceleiași gale, al premiului "Managerul anului 2016 în sectorul de curierat și servicii poștale".


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.1122 secunde