Poșta Română, amendată cu 35.000 de lei pentru întârzieri la livrarea corespondenței

164
Poșta Română, amendată cu 35.000 de lei pentru întârzieri la livrarea corespondenței - postaromanasursafotopostaromana-1597925314.jpg

Articole de la același autor

ANCOM a sancționat Compania Națională Poșta Română pentru nerespectarea cerințelor minime de calitate.


"În cadrul unei acțiuni de control desfășurate la CNPR, am verificat respectarea de către companie a obiectivelor de calitate pentru anul 2019, prevăzute în legislația din domeniul serviciului poștal universal. Pentru că CNPR nu a  îndeplinit cerințele minime de calitate impuse de reglementările în vigoare, neasigurând livrarea la timp a trimiterilor interne de corespondență prioritară, am aplicat o amendă în cuantum total de 35.000 lei" , a declarat Cristin Popa, director executiv al ANCOM.


În calitatea sa de furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poștale din România desemnat prin Decizia președintelui ANCOM nr. 1158/2013 ca furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poștale din România, pentru perioada 1 ianuarie 2014 - 31 decembrie 2019, Compania Națională Poșta Română (CNPR) avea obligația de a respecta o serie de cerințele minime de calitate impuse de ANCOM pentru trimiterile de corespondență interne din cea mai rapidă categorie standard din sfera serviciului universal, printre care:


- livrarea trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult două zile lucrătoare de la data depunerii, în procent de minim 85%; 
- livrarea trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult patru zile lucrătoare de la data depunerii, în procent de minim 97%. 


În urma acțiunii de control efectuate în luna iulie, reprezentanții Autorității  au constatat că, pe parcursul anului 2019, CNPR nu a respectat cerințele minime de calitate impuse. 


Astfel, CNPR a asigurat livrarea la destinatari a doar 51.80% din totalul trimiterilor interne de  corespondență prioritară în cel mult două zile lucrătoare de la data depunerii (în loc de minim 85%, așa cum prevede obligația legală impusă de ANCOM), respectiv doar 78% din totalul trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult patru zile lucrătoare, în loc de minim 97%, așa cum prevede obligația legală impusă de ANCOM.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.681 secunde