Paşii esenţiali pentru scrierea unor articole care vând

Luni, 12 Aprilie 2021, 11:23
118
Un articol eficient, care îl face pe cititor să ajungă la o concluzie logică, este de fapt un articol care îndeamnă la acţiune. Iar în ceea ce priveşte un articol scris pentru a vinde, tocmai acesta este scopul său şi astfel se poate considera că acesta a fost atins.
Reclamele pot veni în toate formele şi dimensiunile, însă oricum ar veni, importantă este povestea din spatele lor, cea care îl determină pe cititor să cumpere. Din acest motiv există atât de multe asemănări între ingredientele esenţiale ale unei postări pe blog şi o reclamă. Cât despre articole care vând, sunt câteva detalii specifice care, dacă sunt cunoscute, atunci şi articolele pot fi considerate unele bune, eficiente pentru scopul lor.

Studiază publicaţia

Articolul cu care ai intenţia de a vinde va fi plasat într-un anume context, revistă sau, mult mai frecvent, site web. Este important să studiezi şi să stăpâneşti contextul în care apare şi la fel de important este să înţelegi care este publicul la care ajunge articolul respectiv.

Studiază titlurile şi aspectele de conţinut

Indiferent de stilul titlului, potriveşte-l că scopul pe care îl ai. De asemenea, fii atent la primele câteva propoziţii din articolele considerate foarte bune pentru a înţelege cum îi atrage o publicaţie pe cititori cu poveştile. Un loc minunat pentru a începe aceste investigaţii este dat de cele mai populare articole. Află dacă trebuie să îţi începi articolul cu descrierea vreunei persoane, a unei locaţii, cu propoziţii scurte sau lungi, cu descrieri care să atingă anumite sentimente... În ce fel este structurat conţinutul şi cum este limbajul utilizat este, de asemenea, foarte important. Este preferat un limbaj simplu sau unul mai sofisticat? Sunt preferate paragrafele scurte sau cele mai lungi?

Studiază publicul

Află care este publicul şi, cel mai important, ce vrea acesta. Petrece cât mai mult timp în secţiunea de comentarii pentru a afla aceste aspecte.

Creează o poveste

Priveşte-ţi articolul din perspectiva unui jurnalist. Prezintă personaje, descrie-le viaţa, introdu un conflict. Îmbunătăţeşte-ţi abilităţile de povestitor.


După ce ai reuşit să creezi un conflict, evidenţiază care este „inamicul”, apoi prezintă soluţia. Odată ce cititorul a intrat destul de mult în rolul prezentat, prezintă-i soluţia, respectiv produsul său serviciul pe care i-l poţi oferi. De asemenea, prezintă care sunt avantajele pe care le are soluţia propusă de tine. Justifică orice afirmaţie pe care o faci cu privire la produsul său serviciul oferit cu fapte, cu rezultate ale testelor sau cu statistici. Trebuie să oferi senzaţia că produsul oferit este cel mai bun, că nu există altul care să îi ofere aceleaşi beneficii.


Şi nu uita să închei într-un mod armonios. Fii creativ, dar încheie povestea cu un final fericit: răul este învins, binele triumfă, iar viaţa este mult mai frumoasă prin produsul său serviciul pe care cititorul ar ajunge să îl achiziţioneze.
Nu uita să adaugi în final un apel la acţiune. Dacă ţi-ai făcut treaba, cititorul va caută o modalitate să te contacteze, pentru că va dori produsul prezentat. Îi poţi spune ce să facă, pentru a nu întâmpina dificultăţi în a te găsi.


Dacă ești pasionat de copywriting și vrei să înveți cum să redactezi articole care vând, îți recomandăm - Elite Copywriter creat de Iosif Vidoni, autor la edukiwi.ro.




Pagina a fost generata in 0.359 secunde