Hipermarketurile cora, certificate din punct de vedere al măsurilor anti-COVID-19

426
Hipermarketurile cora, certificate din punct de vedere al măsurilor anti-COVID-19 - hipermarketurilecora-1608663493.jpg

Articole de la același autor

Hipermarketurile cora au fost certificate ca fiind spații sigure pentru cumpărături din punctul de vedere al implementării măsurilor de combatere a răspândirii noului coronavirus. Eticheta Safe Guard, eliberată de compania Bureau Veritas - lider mondial în servicii de certificare, atestă faptul că în rețeaua cora au fost implementate toate măsurile anti-COVID-19, în conformitate cu recomandările emise de Organizația Mondială a Sănătății, de Centrul European de Prevenire și Control al Bolilor și de autoritățile din România.



„Este un pas important pentru noi deoarece confirmă tot ceea ce facem zilnic, de la debutul pandemiei, pentru ca hipermarketurile cora să respecte întru totul recomandările autorităților în ceea ce privește combaterea răspândirii noului coronavirus. Eticheta Safe Guard înseamnă că hipermarketurile cora sunt sigure din acest punct de vedere. Este o certificare pe care am obținut-o după un proces amplu de evaluare, care a analizat toate procesele care țin de activitatea noastră, de la recepția mărfurilor până la plasarea lor în magazin, de la instruirea personalului la implementarea măsurilor de distanțare și igienă în magazine. Procesul de certificare, desfășurat la cererea cora, confirmă în egală măsură faptul că bunele practici de igienă și de sănătate și securitate în muncă sunt implementate corect și în acord cu legislația”, explică Cristina Mihalcea, manager Calitate Operațional la cora România.


În toate hipermarketurile cora au fost implementate măsuri speciale de combatere a răspândirii noului coronavirus. Au fost amplasate dispensere cu soluţii antibacteriene de curăţare a mâinilor, au fost amplasate chiuvete pentru spălarea mâinilor, iar, în zona caselor de marcat, au fost montate panouri din plexiglas şi buline pentru respectarea distanţei între clienţi. În plus, au fost intensificate sesiunile de curăţare şi dezinfectare a magazinelor. Clienţii sunt permanent informaţi, prin sistemul audio disponibil în magazin, asupra comportamentului adecvat în timpul cumpărăturilor, cum ar fi obligativitatea purtării corecte a măştilor de protecţie şi sfaturi privind igiena şi distanţarea socială. Iar, pentru asigurarea unui flux optim, în zona caselor au fost montate dispozitive self-scan care, în paralel cu cele tradiţionale, permit fluidizarea fluxului de clienţi.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.0866 secunde