Engie închide centrul de relații cu clienții din Eforie Nord
236
Articole de la același autor
Sens giratoriu pe bd. 1 Decembrie, zonă pietonală și parcare uriașă, în zona Gării Constanța
21 Februarie 2020
Premieră la Constanța! Documentele pentru branșament la rețelele de utilități, depuse la un singur birou
13 Februarie 2020
Bătrâna pasarelă de la Cazinoul din Mamaia devine istorie. Va fi demolată, odată cu lărgirea plajelor
27 Ianuarie 2020
Premieră la Constanța! Transport școlar cu autobuzele CT Bus, pe trei trasee din municipiu
31 Ianuarie 2020
Engie Romania a luat decizia de a suspenda temporar, în perioada 16 - 31 martie, activitatea din centrul de relații cu clienții din Eforie Nord, centru în care numărul de angajați este redus și în care nu pot fi asigurate condițiile de proximitate recomandate de autoritățile de resort în această perioadă.
Clienții din Eforie Nord au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online prin intermediul formularului de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store cât și prin intermediul serviciului național de call-center disponibil la numărul 021.9366.
Tipurile de operațiuni pe care clienții Engie România le pot realiza online:
• Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
• Plata online;
• Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
• Activarea facturii electronice;
• Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
• Schimbarea titularului de contract.
Tipurile de operațiuni pe care clienții Engie România le pot realiza online:
• Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
• Plata online;
• Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
• Activarea facturii electronice;
• Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
• Schimbarea titularului de contract.
La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare care urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 05 Aprilie 2018
Vineri, 06 Aprilie 2018
Sâmbătă, 09 Iunie 2018