De opt ani tu contezi pentru cora City Park

264
De opt ani tu contezi pentru cora City Park - cora2-1564944872.jpg

Articole de la același autor

Luna aceasta, supermarketul cora City Park a sărbătorit opt ani de la deschidere, iar în tot acest timp și-a făcut mii de clienți fideli, care le trec pragul zi de zi, pentru a-și cumpăra diferite produse, de la articole de îmbrăcăminte, cosmetice, până la mâncare și delicioasele produse de gastronomie. La finele săptămânii trecute, aniversarea a fost marcată printr-un spectacol extraordinar, din care nu au lipsit savurosul tort, muzica, dansul și voia bună. 


La ceas aniversar, directorul magazinului, Cristian Năstase ne-a declarat că ceea ce este important este că, într-o piață în care se restrânge numărul de vânzători, cora încearcă să ofere mereu aceleași servicii de calitate. 


"Încercăm să ne surprindem clienții cu volume mari de produse pe sezoane, atât de Crăciun, de Paște, cât și în perioada estivală, când avem clienți din toată țara, extrem de atenți la prețuri, la produsele de nișă și nu numai. Așa că și noi încercăm să fim atenți la oportunitățile de pe piață, la variațiile acesteia, să aducem game noi de produse. Chiar peste o săptămână vom avea o mega alee de produse biologice. Cred că va fi cam ce intră în 2-3 magazine de referință în altă parte, cu prețuri accesibile. Ne dorim să avem mereu un magazin curat și care să ofere siguranță și ne mândrim cu sectorul nostru de gastronomie, unde avem niște produse excelente, garantate timp de 24 de ore. Pe viitor, vom veni cu produse noi pe game bio, pe exotice, vom încerca să surprindem oamenii cu produse nestandard, gen lasagna cu pui și ciuperci. În plus, ne bucurăm de faptul că avem aici mulți oameni care lucrează la noi de peste cinci ani. Aici lucrăm ca într-o familie. Ca piață, n-o să inventăm noi roata, dar, cu siguranță, dacă suntem un pic atenți și nu exagerăm în optimizări, am putea avea chiar rezultate frumoase", a subliniat Năstase.  Întrebat ce rol are fiecare membru al echipei cora pentru a contribui la creșterea magazinelor și în același timp, creșterea lor personală și profesională, managerul a precizat următoarele: "De la mic la mare avem un mic spirit combativ, un mic orgoliu profesional, de a fi cei mai buni. Avem raioane unde echipele performează cu excelență: dulciuri, parfumerie, mezeluri, brutărie/patiserie, menaj, jucării etc. Ideal este să fii unic, diferit și să produci experiențe", a completat el.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.0389 secunde