Cum demonstrați că ați lucrat undeva, dacă s-a pierdut baza de date Revisal

657
Cum demonstrați că ați lucrat undeva, dacă s-a pierdut baza de date Revisal - revisalsursaaleph-1643039702.jpg

Articole de la același autor

În nefericita situație în care s-a pierdut baza de date Revisal a unei firme cum trebuie procedat? Aceasta este o întrebare pe care și-o pun mulți angajați. Potrivit Ministerului Muncii, în astfel de cazuri, angajatorul va prezenta Inspectoratului Teritorial de Muncă în raza căruia se depune registrul, o cerere de recuperare, însoţită de o copie a certificatului de înmatriculare, de o împuternicire semnată şi ştampilată de angajator, în cazul în care persoana care solicită recuperarea este alta decât reprezentantul legal al angajatorului şi o copie după actul de identitate al persoanei împuternicite.

Apoi, dacă angajatorul la care ați lucrat se află în imposibilitatea de a vă elibera un extras Revisal care să vă ateste activitatea desfășurată, cum procedați? În situaţia în care angajatorul se află în imposibilitatea de a elibera un extras din registru, salariatul/fostul salariat poate solicita ITM eliberarea unui extras din registru, din care să rezulte activitatea desfăşurată la acesta, în calitate de salariat. Următorul pas este ca Inspectoratul Teritorial de Muncă să vă elibereze documentul, în baza registrului.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 2.1415 secunde