Cum aflaţi informaţii utile despre drepturile pensionarilor

98

Articole de la același autor

Comunicarea electronică între beneficiarii sistemului public de pensii, ai sistemului de asigurare pentru accidente de muncă şi boli profesionale şi Casa Naţională de Pensii Publice (CNPP), respectiv CJP Constanţa în vederea acordării drepturilor pe care acestea le stabilesc şi plătesc se realizează prin utilizarea câtorva modalităţi. Una dintre acestea se referă la utilizarea poştei electronice, dar şi prin intermediul serviciilor electronice oferite de portalul CNPP.

Purtătorul de cuvânt al Casei Judeţene de Pensii Constanţa, Kristina Mutiş, comunicarea prin intermediul serviciilor electronice oferite de portal se poate realiza sub două forme. Prima este valabilă în cazul solicitanţilor care şi-au creat cont pe portal, care accesează secţiunea „Completare formulare” şi se selectează tipul de cerere dorit. A doua variantă este valabilă în cazul solicitanţilor care nu şi-au creat cont pe portal.

„Pentru crearea unui cont online, vizitatorii trebuie să citească descrierea fluxului de creare utilizator şi să îşi exprime acordul pentru condiţiile de utilizare a portalului CNPP. Acordul este considerat a fi asumat prin introducerea datelor specifice cererii de creare cont.

Acest flux este necesar pentru menţinerea integrităţii datelor personale proprii. Acordul utilizării datelor personale este dat prin introducerea datelor personale şi semnarea olografă a acestei cereri. Cererile de activare a contului online pot fi scanate / fotografiate şi transmise pe e-mail la casa de pensii împreună cu poza actului de identitate, fără a fi necesară deplasarea la sediul instituţiei”, a precizat reprezentantul CJP.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Sâmbătă, 12 Septembrie 2020
Stire din Economie : România - țara pensionarilor
Pagina a fost generata in 0.5792 secunde