COD PORTOCALIU DE VISCOL / Presiune scăzută la apă din cauza căderilor de tensiune
280
Articole de la același autor
TOATE ȘCOLILE DIN JUDEȚUL CONSTANȚA, ÎNCHISE!
24 Februarie 2018
Investitorii "mușcă" iar din Parcul Tăbăcărie. Vor fi construite blocuri de opt etaje
27 Ianuarie 2018
Școlile din județul Constanța RĂMÂN ÎNCHISE ȘI MÂINE!
26 Februarie 2018
CREDEAȚI CĂ AM SCĂPAT? Se întorc NINSORILE la Constanța!
16 Februarie 2018
UPDATE. Sinucidere sau crimă, la Ibis? Femeia găsită este din Galați
31 Ianuarie 2018
Din cauza variațiilor de tensiune înregistrate în ultima oră la stația de tratare și pompare Palas din municipiul Constanța, pompele de apă au rămas fără energie.
Pentru remedierea situației, echipele RAJA de permanență din cadrul stației fac toate manevrele necesare pentru repornirea pompelor în condiții de siguranță. Având în vedere debitul mare, dar și numărul consumatorilor deserviți, abonații din zonele CET, Viile Noi, Medeea, Palas, Brătianu, Km 4-5, Km 5, Poarta 6, Abator, Gara, Casa de Cultura, Inel I și Inel II vor avea apa potabilă la robinete cu presiuni scăzute până în jurul orei 16,00.
Echipele RAJA vor face tot posibilul pentru asigurarea continuității serviciului de alimentare cu apă la parametrii optimi, atâta timp cât nu vor mai exista fluctuații/întreruperi în alimentarea cu energie electrică.
"Având în vedere atenționările meteo de viscol, ninsori și ger, la nivelul SC RAJA SA sunt constituite zeci de echipe pentru intervenția rapidă, care asigură permanența în toată această perioadă. Asigurăm toți abonații societății că reprezentanții companiei noastre vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcționarea sistemelor de distribuție apă și canalizare, și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei", precizează reprezentanții RAJA.
Aceștia fac un apel către toți consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon 0241/924.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018
Luni, 26 Februarie 2018