Cod galben de ploi torențiale, la Constanța. Zeci de utilaje RAJA, pregătite să intervină în caz de inundații
163
Articole de la același autor
Locuiești la bloc? Amenzile sunt uriașe. Pereții sparți și bucătăriile mutate pe balcon, luate în vizor
25 Aprilie 2016
Constanța anului 2020 sau simple fantezii? Autobuze electrice rapide, piste pentru bicicliști și transport public cu șalupe
10 Iunie 2016
Imagini șocante! MĂMICI, ATENȚIE CE ÎNCĂLȚĂRI CUMPĂRAȚI! "Au început să-i sângereze picioarele"
13 Iunie 2016
ATENȚIE, SE ÎNCHIDE TRAFICUL PE BULEVARDUL TOMIS
19 Mai 2016
35 de echipe de intervenție ale RAJA, din care 19 în municipiul Constanța și 16 în restul județului, dotate cu wome, vidanje și pompe de mare putere, sunt pregătite să intervină în cazul în care se vor semnala inundații din cauza ploilor abundente.
Potrivit reprezentanților RAJA, până la ora actuală, la dispeceratul societății au fost primite 13 reclamații venite din municipiul Constanța - cartierele Palas și Faleza Nord - de pe străzile I.C. Brătianu, Unirii, Cașin, Ion Rațiu, Nicolae Iorga și bulevardul Mamaia, Șoseaua Mangaliei, din zonele Gară, Abator și Far, precum și trei reclamații din Medgidia și Eforie Nord. Echipele de intervenție RAJA au răspuns la toate solicitările primite.
"Facem un apel către toți abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numărul de telefon 0241/66.44.44", precizează reprezentanții RAJA.
Potrivit reprezentanților RAJA, până la ora actuală, la dispeceratul societății au fost primite 13 reclamații venite din municipiul Constanța - cartierele Palas și Faleza Nord - de pe străzile I.C. Brătianu, Unirii, Cașin, Ion Rațiu, Nicolae Iorga și bulevardul Mamaia, Șoseaua Mangaliei, din zonele Gară, Abator și Far, precum și trei reclamații din Medgidia și Eforie Nord. Echipele de intervenție RAJA au răspuns la toate solicitările primite.
"Facem un apel către toți abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numărul de telefon 0241/66.44.44", precizează reprezentanții RAJA.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 14 Iunie 2016
Vineri, 10 Iunie 2016
Joi, 09 Iunie 2016
Miercuri, 25 Mai 2016
Joi, 05 Mai 2016
Joi, 05 Mai 2016
Marţi, 03 Mai 2016
Duminică, 01 Mai 2016
Vineri, 29 Aprilie 2016