Ce "suveniruri" iau turiștii din hotelurile și pensiunile unde sunt cazați

297
Ce

Articole de la același autor

Aproximativ 10 la sută dintre turiștii cazați în pensiunile și hotelurile românești pleacă acasă cu diferite obiecte din unitățile de cazare, printre care prosoape, tacâmuri sau telecomenzi.

Potrivit unui studiu recent, printre obiectele mai puțin obișnuite cu care turiștii pleacă acasă se numără furtunul de stins incendiul sau ghivecele cu flori.

Cel mai frecvent, unitățile de cazare se confruntă cu lipsa unor obiecte precum prosoapele (73 la sută din cazurile în care turiștii pleacă acasă cu obiectele hotelului), tacâmurile (44 la sută), telecomanda (22 la sută), obiecte sanitare (10 la sută) sau ali-mente și băuturi din mini-bar, nedeclarate de turiști atunci când se pleacă (27 la sută). Lista obiectelor "împrumutate" de turiști conține și halatul de baie, lenjeria de pat, cheia de la cameră, jardiniere și ghivece cu flori, papuci, iar unul dintre respondenții studiului a declarat chiar că a avut un turist care a plecat acasă cu furtunul de stins incendiul.

Printre cele mai valoroase obiecte dispărute, se numără uscătoare de păr, halate de baie, tăvi din inox, dar și tablouri și obiecte artizanale. Făcând un calcul, valoarea totală a daunelor avute în acest an poate ajunge la 2.000 - 2.500 de lei per unitate hotelieră participantă la studiu.

Cei mai mulți hotelieri declară că, în cazul în care observă că a dispărut ceva, nu fac nimic, deoarece este riscul afacerii (63,33% dintre cazuri), în timp ce doar 26 la sută din-tre aceștia contactează clientul pentru a-și recupera obiectele. Cei mai mulți țin totuși o evidență a clienților care le-au provocat daune, pentru a nu-i mai caza pe viitor.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5463 secunde