Ce obligaţii au patronii care au avut angajaţi în regim de telemuncă
Articole de la același autor
Ce beneficii au persoanele care au depăşit stagiul de cotizare
30 Septembrie 2020
A crescut rata șomajului. Ce vârste au cei care stau fără să muncească
30 Septembrie 2020
Directorul Liceului "Ovidius" și alte cadre didactice s-au îmbolnăvit de coronavirus
04 Septembrie 2020
Din seria „Unde mai ieşim în Constanţa să mâncăm bine?”
30 Septembrie 2020
Strigător la cer! Un doctor la 2.263 de şcolari şi preşcolari din Constanţa
30 Septembrie 2020
Angajatorii care au beneficiat de sprijinul financiar acordat în vederea achiziţionării de bunuri şi servicii necesare desfăşurării activităţii salariaţilor în regim de telemuncă, au obligaţia de a transmite, în termen de 30 de zile de la acordarea sumei prevăzute în lege, câteva documente. De exemplu, aceştia trebuie să aibă la dosar facturile fiscale emise de către furnizorii de bunuri şi servicii tehnologice, bonurile fiscale sau chitanţele sau extrasele de cont care să ateste plata facturilor prevăzute. De asemenea, ei sunt nevoiţi să deţină fişele de evidenţă a materialelor de natura obiectelor de inventar date în folosinţa telesalariaţilor.
Reprezentanţii ANOFM susţin că în cazul nerespectării obligaţiei prevăzute mai sus, în 30 de zile de la data expirării termenului pentru depunerea documentelor justificative referitoare la achiziţia categoriilor de bunuri stabilite prin lege, angajatorii restituie integral suma acordată, în contul de trezorerie al agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 10 Septembrie 2020
Joi, 27 August 2020
Sâmbătă, 22 August 2020
Luni, 10 August 2020
Vineri, 07 August 2020
Sâmbătă, 29 August 2020
Marţi, 25 August 2020
Sâmbătă, 15 August 2020