Ce documente depun patronii care au avut angajaţi în sistem telemuncă
Articole de la același autor
Destăinuirea unui medic din Constanţa: „Mor oameni în fiecare zi, iar Reanimarea este plină”
14 Octombrie 2020
Cine este noul director al Spitalului Clinic Județean Constanța
09 Noiembrie 2020
Calvarul DSP continuă! Bolnavii cu Covid-19, disperaţi, în aşteptarea concediilor medicale
11 Noiembrie 2020
Proaspetele mămici, care au născut la spitalul judeţean, revoltate că nu-şi pot vedea bebeluşii
23 Octombrie 2020
Ce beneficii au persoanele care au depăşit stagiul de cotizare
30 Septembrie 2020
Potrivit ultimului ordin al Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, angajatorii care au beneficiat de sprijinul financiar acordat în vederea achiziţionării de bunuri şi servicii necesar desfăşurării activităţii salariaţilor în regim de telemuncă, au obligaţia de a transmite la AJOFM o serie de documente justificative, scanat. Acestea sunt facturile fiscale emise de către furnizorii de bunuri şi servicii tehnologice; bonurile fiscale, chitanţele sau extrasele de cont care să ateste plata facturilor prevăzute în lege; fişele de evidenţă a materialelor de natura obiectelor de inventar date în folosinţa telesalariaţilor.
În cazul nerespectării obligaţiei prevăzute mai sus, în 30 de zile de la data expirării termenului pentru depunerea documentelor justificative referitoare la achiziţia categoriilor de bunuri stabilite în anexa nr. 1, angajatorii restituie integral suma acordată. Banii vor fi restituiţi în contul de trezorerie al Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Duminică, 08 Noiembrie 2020
Marţi, 13 Octombrie 2020
Joi, 08 Octombrie 2020
Sâmbătă, 26 Septembrie 2020
Luni, 12 Octombrie 2020
Luni, 05 Octombrie 2020
Marţi, 29 Septembrie 2020
Sâmbătă, 29 August 2020