Când pot returna consumatorii produsele cumpărate
214
Articole de la același autor
Povestea "mămicilor constănțene" și a primului magazin de donații
31 Octombrie 2015
S-a deschis primul magazin de donații din Constanța
26 Octombrie 2015
Primul magazin de donații, deschis la Constanța
19 Octombrie 2015
Scandal la Delfinariul Constanța pentru terapia copiilor cu dizabilități. "Nu sunt delfinii mei de-acasă"
22 Octombrie 2015
Cei de la ANPC atrag atenția consumatorilor că aceștia beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a returna produsele cumpărate, dacă nu sunt mulțumiți de ele, fără să fie nevoiți să-și justifice decizia.
Concret, în cazul în care comerciantul nu a menționat despre existența dreptului de returnare a produselor, termenul în care cumpărătorul poate opta pentru acest lucru se prelungește cu un an.
Comercianții trebuie să ramburseze toate sumele primite de la consumator în cel mult 14 zile de la momentul la care consu-matorul a anunțat că vrea să returneze produsele, iar rambursarea se face prin aceeași modalitate de plată pe care a folosit-o consumatorul la cumpărare. Excepție face cazul în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. Reclamațiile se depun la sediile Comisariatelor Județene pentru Protecția Consumatorilor. Pentru a putea fi soluționate, reclamațiile trebuie să fie însoțite de următoarele documente probatorii: factură fiscală, bon fiscal sau chitanță, contract, certificat de garanție sau alte documente, după caz.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 14 Noiembrie 2015
Marţi, 27 Octombrie 2015
Sâmbătă, 24 Octombrie 2015
Sâmbătă, 03 Octombrie 2015
Joi, 01 Octombrie 2015
Marţi, 08 Septembrie 2015
Joi, 27 August 2015
Vineri, 14 August 2015
Marţi, 04 August 2015
Marţi, 04 August 2015