Căderi de tensiune din cauza viscolului. Mai multe localităţi au rămas fără apă

539
Căderi de tensiune din cauza viscolului. Mai multe localităţi au rămas fără apă - iarnaenel-1611732197.jpg

Articole de la același autor

În cursul nopții trecute și a dimineții de astăzi, ca urmare a viscolului ce s-a abătut peste județul Constanța, mai multe localități au rămas fără apă potabilă în urma căderilor de tensiune ce au afectat sursele si stațiile de pompare.
La ora actuală, din cauza lipsei de energie electrică, nu se poate furniza apă potabilă în localitățile: Corbu, Biruința, Topraisar, Negru Vodă, Cotu Văii, Vârtop, Albești și Vâlcele.


În jurul orei 07.00 a revenit tensiunea la Hidroforul Mihail Kogălniceanu si s-a reluat furnizarea apei către această localitate.


În prezent, lipsa energiei electrice se înregistrează și la Puțurile 1 și 2 Ciobănița și sursa Lipnița, dar aceste localități nu sunt încă afectate de lipsa apei.   


"Având în vedere avertizările meteo de ninsori însemnate cantitativ în jumătatea de sud-est și viscolite în Dobrogea, emise de Administrația Națională de Meteorologie, vântul putând ajunge la rafale de 55...70 km/h, la nivelul RAJA S.A. s-au luat toate măsurile necesare pentru a se interveni cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și canalizare, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt)", transmit reprezentantii RAJA.
Acestia fac apel la abonaţi să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA S.A. va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce vor fi rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei electrice.


"Solicităm tuturor abonaților care se confruntă cu probleme ale sistemului de alimentare cu apă potabilă și canalizare, să transmită aceste aspecte la dispeceratul societății, la numărul de telefon 0241.924, urmând ca echipele noastre să acționeze în cel mai scurt timp pentru remedierea tuturor sesizărilor înregistrate", mai spun cei de la RAJA.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.7482 secunde