Aveți nevoie de consiliere psihologică? Apelați la linia telefonică gratuită HELPLINE

144
Aveți nevoie de consiliere psihologică? Apelați la linia telefonică gratuită HELPLINE - sadladyonthephone760-1586877707.jpg

Articole de la același autor



Peste 20 de persoane au apelat în ultima perioadă linia telefonică gratuită HELPLINE, pentru a beneficia de consiliere psihologică gratuită oferită de specialiști ai Direcției Generale de Asistență Socială din cadrul Primăriei Municipiului Constanța.


Cei mai mulți dintre cei care au avut nevoie de asistență psihologică individuală au vârste cuprinse între 40 și 70 de ani și au întâmpinat în aceste zile probleme de natură emoțională, cauzate de schimbarea modului de viață prin izolarea la domiciliu și lipsa socializării. 


Ședințele de consiliere telefonică gratuită HELPLINE oferă: suport pentru controlul emoțiilor negative; suport pentru gestionarea atacurilor de panică și a stărilor de anxietate generate de abundența informațiilor referitoare la COVID-19; recomandări pentru părinți despre cum să îi liniștească și să îi protejeze pe copii; focusarea pe aspectele pozitive ale petrecerii timpului în familie, pe îmbunătățirea relațiilor familiale și a timpului petrecut împreună cu copilul; alternative plăcute dar și educative de petrecere a timpului liber la domiciliu.


Programul de funcționare a liniei telefonice HELPLINE, la nr. de tel 
0241.482.031 este de luni până joi, între orele 8.00 și 16.30 și vineri, între orele 8.00 și 14.30.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Vineri, 09 Decembrie 2011
Stire din Cultură-Educație : Cum vă turnați profesorii la telefon
Pagina a fost generata in 0.3791 secunde