Auchan, la ceas aniversar
2199
Articole de la același autor
Elicopterele SMURD vor decola în Constanța din cartierul Viile Noi
08 Octombrie 2016
DSP Constanța: Cazurile de meningită SE CONFIRMĂ!
10 Octombrie 2016
Constănțenii, foc și pară pe RADET. "Plătim ca papagalii!"
07 Octombrie 2016
Săptămâna viitoare, Bursa locurilor de muncă pentru absolvenți
12 Octombrie 2016
UPDATE. Reprezentanții asociațiilor de proprietari au sărit la gâtul directorului RADET
06 Octombrie 2016
Firmele de pază și protecție, reclamate constant la ITM Constanța
07 Octombrie 2016
Luna aceasta, Auchan România a împlinit zece ani de la deschiderea primului hipermarket din țară. Cu această ocazie, constănțenii sunt invitați să aleagă unul dintre cele trei proiecte de dezvoltare a comunității pe care Auchan îl va susține din punct de vedere financiar cu suma de 10.000 de euro.
Directorul Auchan Constanța, Robert Vereș, a declarat că, timp de un deceniu, le-au oferit clienților săi o gamă variată de produse la prețuri mici și că această campanie, intitulată "Mobilizatron", are scopul de a mobiliza clienții din cele 18 orașe cu care retailerul are deschise 33 de magazine. Este vorba despre proiecte pe educație (crearea de spații educaționale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate) și mediu (activitate de ecologizare sau împădurire).
"Campania Mobilizatron este modul nostru de a confirma faptul că drumul pe care îl parcurgem în România este solid. Ne-am propus să aducem valoare pentru clienții noștri, pentru parteneri, dar și pentru comunitățile din țara noastră. Suntem aici pe termen lung și ne asumăm rolul de campanie responsabilă", susțin reprezentanții Auchan.
Vereș a mai spus că, la ora actuală, Auchan se află în topul celor mai mari angajatori, numai în Constanța desfășurându-și activitatea 590 de salariați. Totodată, Auchan a dezvoltat în țara noastră și conceptul de magazin de modă la prețuri mici "in extenso", care, în prezent, numără zece magazine și continuă să își surprindă clienții cu colecții pentru bebeluși, copii, femei și bărbați în tendințele anului. De altfel, sloganul acestor magazine este "in extenso-fashion&discount by Auchan".
Directorul Auchan Constanța, Robert Vereș, a declarat că, timp de un deceniu, le-au oferit clienților săi o gamă variată de produse la prețuri mici și că această campanie, intitulată "Mobilizatron", are scopul de a mobiliza clienții din cele 18 orașe cu care retailerul are deschise 33 de magazine. Este vorba despre proiecte pe educație (crearea de spații educaționale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate) și mediu (activitate de ecologizare sau împădurire).
"Campania Mobilizatron este modul nostru de a confirma faptul că drumul pe care îl parcurgem în România este solid. Ne-am propus să aducem valoare pentru clienții noștri, pentru parteneri, dar și pentru comunitățile din țara noastră. Suntem aici pe termen lung și ne asumăm rolul de campanie responsabilă", susțin reprezentanții Auchan.
Vereș a mai spus că, la ora actuală, Auchan se află în topul celor mai mari angajatori, numai în Constanța desfășurându-și activitatea 590 de salariați. Totodată, Auchan a dezvoltat în țara noastră și conceptul de magazin de modă la prețuri mici "in extenso", care, în prezent, numără zece magazine și continuă să își surprindă clienții cu colecții pentru bebeluși, copii, femei și bărbați în tendințele anului. De altfel, sloganul acestor magazine este "in extenso-fashion&discount by Auchan".
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 04 Octombrie 2016
Marţi, 09 August 2016
Marţi, 12 Iulie 2016
Luni, 25 Aprilie 2016
Vineri, 08 Aprilie 2016
Luni, 21 Martie 2016
Joi, 16 Iunie 2016
Vineri, 29 Aprilie 2016
Joi, 28 Aprilie 2016