Aţi depus actele pentru un buletin nou? Când vă puteți ridica documentul
Articole de la același autor
Doliu la Inspectoratul Teritorial de Muncă Constanța. A murit șefa Serviciului Control Relații de Muncă
08 Octombrie 2021
„Nu vă mai îngrămădiți!”, mesajul angajaţilor de la Casa de Pensii
04 Octombrie 2021
Doliu în lumea medicală din Constanţa. A murit dr. Viorel Tode
29 Septembrie 2021
Vechi de 54 de ani, Spitalul Municipal Medgidia funcţionează cu aviz provizoriu. „Deocamdată, ne descurcăm!”
05 Octombrie 2021
Casa de Pensii atenţionează! „Vă puteţi pierde pensia de urmaş”
21 Septembrie 2021
Operaţie în premieră la Constanţa. Intervenția chirurgicală a durat 12 ore
04 Septembrie 2021
Primăria Municipiului Constanţa anunţă că cererile depuse pentru eliberarea cărţilor de identitate (cu excepţia celor care au necesitat verificări suplimentare), până la data de 24 septembrie, inclusiv, sunt soluţionate. Ca urmare, cetăţenii care au de ridicat actele de identitate sunt rugate să se prezinte la ghișeul Restituiri, în următorul program: luni, marţi, miercuri, vineri, între orele 8:30-16:30, iar joi, între orele 9:30-12:30 și 15:30-18:30.
„Reamintim faptul că Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de Covid-19 precizează clar că documentele eliberate de autorităţile publice care expiră în perioada stării de alertă își păstrează valabilitatea pe toată perioada stării de alertă și 90 zile de la încetarea acesteia. Totodată, facem apel la constănţeni să respecte măsurile de protecţie și să poarte masca în așa fel încât să acopere atât nasul, cât și gura”, au declarat reprezentanţii primăriei. În ceea ce-i priveşte pe cei care s-au programat pentru preschimbarea documentelor de identitate și nu mai pot ajunge, ei sunt rugaţi să anunţe acest lucru la adresa de mail - [email protected].
„Reamintim faptul că Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de Covid-19 precizează clar că documentele eliberate de autorităţile publice care expiră în perioada stării de alertă își păstrează valabilitatea pe toată perioada stării de alertă și 90 zile de la încetarea acesteia. Totodată, facem apel la constănţeni să respecte măsurile de protecţie și să poarte masca în așa fel încât să acopere atât nasul, cât și gura”, au declarat reprezentanţii primăriei. În ceea ce-i priveşte pe cei care s-au programat pentru preschimbarea documentelor de identitate și nu mai pot ajunge, ei sunt rugaţi să anunţe acest lucru la adresa de mail - [email protected].
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 11 Octombrie 2021
Vineri, 24 Septembrie 2021
Miercuri, 15 Septembrie 2021
Joi, 19 August 2021
Miercuri, 04 August 2021
Marţi, 03 August 2021
Duminică, 11 Iulie 2021
Luni, 30 Noiembrie 2020
Miercuri, 12 August 2020