Aţi depus actele pentru un buletin nou? Când vă puteți ridica documentul

756
Aţi depus actele pentru un buletin nou? Când vă puteți ridica documentul - buletine-1633957229.jpg
Primăria Municipiului Constanţa anunţă că cererile depuse pentru eliberarea cărţilor de identitate (cu excepţia celor care au necesitat verificări suplimentare), până la data de 24 septembrie, inclusiv, sunt soluţionate. Ca urmare, cetăţenii care au de ridicat actele de identitate sunt rugate să se prezinte la ghișeul Restituiri, în următorul program: luni, marţi, miercuri, vineri, între orele 8:30-16:30, iar joi, între orele 9:30-12:30 și 15:30-18:30.

„Reamintim faptul că Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de Covid-19 precizează clar că documentele eliberate de autorităţile publice care expiră în perioada stării de alertă își păstrează valabilitatea pe toată perioada stării de alertă și 90 zile de la încetarea acesteia. Totodată, facem apel la constănţeni să respecte măsurile de protecţie și să poarte masca în așa fel încât să acopere atât nasul, cât și gura”, au declarat reprezentanţii primăriei. În ceea ce-i priveşte pe cei care s-au programat pentru preschimbarea documentelor de identitate și nu mai pot ajunge, ei sunt rugaţi să anunţe acest lucru la adresa de mail - evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro. 

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5241 secunde