Angajatorul a uitat să te plătească sau îți încalcă drepturile? Cum îl poți reclama la ITM

449
Angajatorul a uitat să te plătească  sau îți încalcă drepturile? Cum îl poți reclama la ITM - reclamatii-1477668987.jpg

Articole de la același autor

Constănțenii, care vor să își reclame angajatorii la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM), au la îndemână mai multe modalități. Astfel, potrivit prevederilor

art. 7 din Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, reclamațiilor anonime sau celor în care nu sunt trecute datele de identificare ale solicitantului se clasează. "Pentru a beneficia de un răspuns din partea noastră, reclamațiile se fac în nume propriu, precizând datele de identificare ale reclamantului (nume, prenume CNP, adresa de domiciliu și adresa de corespondență), precum și datele de identificare ale angajatorului (denumirea și adresa sediului, adresa punctului de lucru, numele angajatorului și numărul de telefon)", ne-a declarat purtătorul de cuvânt al ITM, Florentina Vișan. Aceasta a mai spus că formularul de sesizare se poate descărca direct de pe site-ul ITM Constanța și poate fi trimis pe adresa de e-mail: (itmconstanta @itmconstanta.ro), completat și însoțit de o copie a CI sau se poate depune la sediul ITM. Sesizările se pot trimite pe e-mail, pe fax, prin poștă sau se pot depune la sediu.

Petițiile greșit îndreptate vor fi trimise în termen de cinci zile de la înregistrare autorităților sau instituțiilor publice în ale căror atribuții intră rezolvarea problemelor semnalate în petiție. Pentru societățile care au sediul social în alt județ, acestea se redirecționează către inspectoratul din județul respectiv, tot în termen de cinci zile de la depunere.

Termenul de soluționare este de 30 de zile, termen care poate fi prelungit cu încă 15 zile, în funcție de complexitatea lucră-rii.

"În cazul în care o persoană adresează mai multe petiții, sesizând aceeași problemă, acestea se vor pune în același dosar, petentul urmând să primească un singur răspuns. Dacă după trimiterea răspunsului se primește o nouă petiție cu același conținut, aceasta se clasează la numărul inițial, făcându-se mențiune despre faptul că s-a răspuns", a completat Vișan.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.4138 secunde