Angajatorul a uitat să te plătească sau îți încalcă drepturile? Cum îl poți reclama la ITM
Articole de la același autor
Când vom avea căldură și cât vom plăti pentru ea? "Lumea se plânge mai mult de preț decât de frig"
18 Octombrie 2016
Cum putem afla date din contractele de muncă. Ce este extrasul Revisal
25 Octombrie 2016
Elicopterele SMURD vor decola în Constanța din cartierul Viile Noi
08 Octombrie 2016
DSP Constanța: Cazurile de meningită SE CONFIRMĂ!
10 Octombrie 2016
Constănțenii, care vor să își reclame angajatorii la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM), au la îndemână mai multe modalități. Astfel, potrivit prevederilor
art. 7 din Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, reclamațiilor anonime sau celor în care nu sunt trecute datele de identificare ale solicitantului se clasează. "Pentru a beneficia de un răspuns din partea noastră, reclamațiile se fac în nume propriu, precizând datele de identificare ale reclamantului (nume, prenume CNP, adresa de domiciliu și adresa de corespondență), precum și datele de identificare ale angajatorului (denumirea și adresa sediului, adresa punctului de lucru, numele angajatorului și numărul de telefon)", ne-a declarat purtătorul de cuvânt al ITM, Florentina Vișan. Aceasta a mai spus că formularul de sesizare se poate descărca direct de pe site-ul ITM Constanța și poate fi trimis pe adresa de e-mail: (itmconstanta @itmconstanta.ro), completat și însoțit de o copie a CI sau se poate depune la sediul ITM. Sesizările se pot trimite pe e-mail, pe fax, prin poștă sau se pot depune la sediu.
Petițiile greșit îndreptate vor fi trimise în termen de cinci zile de la înregistrare autorităților sau instituțiilor publice în ale căror atribuții intră rezolvarea problemelor semnalate în petiție. Pentru societățile care au sediul social în alt județ, acestea se redirecționează către inspectoratul din județul respectiv, tot în termen de cinci zile de la depunere.
Termenul de soluționare este de 30 de zile, termen care poate fi prelungit cu încă 15 zile, în funcție de complexitatea lucră-rii.
"În cazul în care o persoană adresează mai multe petiții, sesizând aceeași problemă, acestea se vor pune în același dosar, petentul urmând să primească un singur răspuns. Dacă după trimiterea răspunsului se primește o nouă petiție cu același conținut, aceasta se clasează la numărul inițial, făcându-se mențiune despre faptul că s-a răspuns", a completat Vișan.
art. 7 din Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, reclamațiilor anonime sau celor în care nu sunt trecute datele de identificare ale solicitantului se clasează. "Pentru a beneficia de un răspuns din partea noastră, reclamațiile se fac în nume propriu, precizând datele de identificare ale reclamantului (nume, prenume CNP, adresa de domiciliu și adresa de corespondență), precum și datele de identificare ale angajatorului (denumirea și adresa sediului, adresa punctului de lucru, numele angajatorului și numărul de telefon)", ne-a declarat purtătorul de cuvânt al ITM, Florentina Vișan. Aceasta a mai spus că formularul de sesizare se poate descărca direct de pe site-ul ITM Constanța și poate fi trimis pe adresa de e-mail: (itmconstanta @itmconstanta.ro), completat și însoțit de o copie a CI sau se poate depune la sediul ITM. Sesizările se pot trimite pe e-mail, pe fax, prin poștă sau se pot depune la sediu.
Petițiile greșit îndreptate vor fi trimise în termen de cinci zile de la înregistrare autorităților sau instituțiilor publice în ale căror atribuții intră rezolvarea problemelor semnalate în petiție. Pentru societățile care au sediul social în alt județ, acestea se redirecționează către inspectoratul din județul respectiv, tot în termen de cinci zile de la depunere.
Termenul de soluționare este de 30 de zile, termen care poate fi prelungit cu încă 15 zile, în funcție de complexitatea lucră-rii.
"În cazul în care o persoană adresează mai multe petiții, sesizând aceeași problemă, acestea se vor pune în același dosar, petentul urmând să primească un singur răspuns. Dacă după trimiterea răspunsului se primește o nouă petiție cu același conținut, aceasta se clasează la numărul inițial, făcându-se mențiune despre faptul că s-a răspuns", a completat Vișan.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 26 Octombrie 2016
Vineri, 21 Octombrie 2016
Vineri, 14 Octombrie 2016
Joi, 13 Octombrie 2016
Miercuri, 12 Octombrie 2016
Vineri, 07 Octombrie 2016
Miercuri, 27 Iulie 2016
Luni, 11 Iulie 2016
Miercuri, 17 August 2016