Angajatorii trebuie să îşi înregistreze muncitorii în Registrul electronic de evidenţă a zilierilor

128
Persoanele care angajează zilieri au obligaţia de a ţine evidenţa muncitorilor în Registrul electronic de evidenţă a zilierilor. Din cauza pandemiei de Covid-19, beneficiarii pot obţine parola pentru conectare la aplicaţia web aferentă Registrului electronic de evidenţă a zilierilor de la Inspectoratul Teritorial de Muncă. De precizat că numele de utilizator şi parola obţinute anterior de angajatori pentru accesarea spaţiului privat al angajatorului din portalul Inspecţiei Muncii, pot fi utilizate şi pentru conectare la aplicaţia web aferentă registrului, în cazul în care aceştia au calitatea de beneficiar şi utilizează zilieri în condiţiile legii.

Mai departe, registrul electronic de evidenţă a zilierilor poate fi completat şi transmis direct din teren de către beneficiar / împuternicit sau persoane desemnate de către acesta. Totuşi, în vederea completării şi transmiterii documentelor, utilizatorii trebuie să completeze şi să solicite electronic cererea de autorizare, denumită „Autorizare Acces”, şi să obţină autorizarea accesului din partea beneficiarului. Autorizarea accesului utilizatorilor care au transmis solicitarea electronică, se realizează din portalul Inspecţiei Muncii, prin conectare la aplicaţia web aferentă Registrului electronic de evidenţă a zilierilor. Atenţie! Registrul trebuie transmis on-line de către utilizatori, în conformitate cu instrucţiunile din manualele de utilizare ale aplicaţiilor şi cu prevederile ordinului ministrului muncii şi protecţiei sociale nr. 1.140/2020. 



Pagina a fost generata in 0.216 secunde