7.500 de brățări de vacanță oferite, într-o lună de zile, copiilor pe plajele litoralului

90

Articole de la același autor

Radio Vacanța și World Vision România au lansat, în urmă cu o lună, pe 28 iunie, cea de-a patra ediție a campaniei "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățara de Vacanță". În cele cinci weekend-uri de la lansare, voluntarii World Vision și echipa Radio Vacanța au oferit brățări de vacanță copiilor de pe plajele din stațiunea Mamaia. Până în acest moment au fost distribuite, gratuit, 7.500 de brățări copiilor sub șapte ani.




În perioada 2 - 4 august, voluntarii World Vision ajung pe plaja din stațiunea Neptun, urmând ca apoi activitățile să continue în sudul litoralului, între 9 și 11 august, în Venus, între 16 și 18 august, în Jupiter și, între 23 și 25 august, în Saturn.
Campania "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța – Brățara de Vacanță" se va încheia pe 1 septembrie pe plaja Modern din Constanța. 


Pentru al patrulea an consecutiv, campania își propune să reducă numărul de copii care se rătăcesc anual pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a unei "brățări de vacanță" și organizarea a diferite evenimente pe plajele de pe litoralul românesc. 
Anul acesta, vor fi distribuite gratuit peste 15.000 de brățări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se vor trece câteva elemente de identificare (numele copilului, un număr de telefon al părinților). Totodată, pe brățări, turiștii vor găsi și numerele de telefon de la Radio Vacanța și World Vision.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.3701 secunde