Vă doare spatele? Poate nu stați corect pe scaun!

Duminică, 19 Septembrie 2021, 17:40
77
Poziția incorectă pe scaun, sedentarismul și obezitatea sunt unele dintre cele mai frecvente cauze ale durerilor de spate care afectează aproximativ șase din zece persoane, afirmă specialiștii de la doctorulzilei.ro.

Există, însă, câteva metode prin care pot fi prevenite. De exemplu, o dată la o oră luați o pauză și întindeți-vă așa cum faceți dimineața când vă treziți. Întindeți-vă mâinile, faceți câteva fandări sau rămâneți pe scaun și rotiți-vă trunchiul. De asemenea, nu uitați să vă rotiți gâtul și umerii.

După aceea, ridicați-vă de pe scaun, întrucât atunci când stați la birou multe ore, presiunea se va face asupra discurilor vertebrale și a articulațiilor, cauzându-vă dureri de spate. Pentru a le evita, dar și pentru a vă întreține mușchii, ridicați-vă în picioare jumătate din timpul în care vorbiți la telefon și faceți o scurtă plimbare o dată la 30 de minute.

Apoi, nu uitați să stați corect pe scaun, pentru că felul în care stați pe scaun și cel în care v-ați instalat biroul pot avea un impact mare asupra spatelui vostru. Medicii spun că trebuie să vă așezați scaunul la 135 de grade, pentru ca mușchii să se relaxeze. Dacă puteți, folosiți o pernă care să vă permită să țineți capul drept, în timp ce vă uitați la monitorul calculatorului. La rândul lor, picioarele trebuie să stea relaxate pe podea. La toate acestea se adaugă o dietă formată din cereale integrale, proteine, legume, nuci, semințe, fructe și apă, care vă ajută să vă protejați spatele. Pe de altă parte, evitați cafeina, brânza procesată, băuturile light, îndulcitorii și uleiurile hidrogenate. 



Articole pe aceeasi tema

Pagina a fost generata in 0.2248 secunde