Au început înscrierile pentru rezidențiat la Constanța

673
1
Au început înscrierile pentru rezidențiat la Constanța - medicdoctor-1349724565.jpg
Direcția de Sănătate Publică Constanța a anunțat că medicii care vor să concureze pentru poziția de rezident se pot înscrie începând de astăzi la concurs. Examenele se vor desfășura în mai multe centre universitare din țară la care vor fi alocate orașele din care provin medicii.


Domeniile pentru care sunt scoase la concurs posturile anul acesta sunt din medicină dentară și farmacie. Concursul de desfășoară în format test-grilă ce conține 200 de întrebări și care se desfășoară pe parcursul a patru ore. Punctajul minim de promovare reprezintă 60% din punctajul maxim realizat la cele 200 de întrebări pentru fiecare domeniu. Ocuparea posturilor în specialitate se face în ordinea punctajului de promovare obținut, pe fiecare centru universitar, în limita locurilor/posturilor publicate pentru fiecare domeniu în centrul universitar respectiv, alcătuindu-se o singură clasificare pentru fiecare domeniu. Tematica și bibliografia pentru concursul de rezidențiat poate fi accesată și descărcată de pe site-ul pus la dispoziție de Ministerul Sănătății în vederea informării medicilor - rezidențiat.info. Pentru medicii constănțeni, înscrierile se fac la Direcția de Sănătate Publică a Județului Constanța, str. Aleea Lăcrămioarei nr. 1, în perioada 08 - 22 oct. 2012 (inclusiv), în zilele lucrătoare, între orele 12,00-16,00. Dosarul de înscriere trebuie să conțină următoarele acte:

- Cerere de înscriere tip în care sunt specificate centrul universitar și domeniul pentru care concurează pentru cei care candidează. În cerere, candidații vor menționa acordul pentru folosirea numelui și pentru afișarea rezultatului pe internet.

- Copie a buletinului de identitate sau a cărții de identitate pașaport.

- Copie legalizată a diplomei de licența de medic, stomatolog sau farmacist (absolvenții promoției 2012 pot prezenta adeverința privind promovarea examenului de licență).

- Certificat medical privind starea de sănătate, eliberat de Ambulatoriul de specialitate nr.1 al Spitalului Clinic Județean de Urgență Constanța, în care se va preciza că este apt sau inapt din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea activității în domeniul pentru care candidează.

- Chitanța de plată a taxei de 500 lei/.

- Copie legalizată pentru cei care și-au schimbat numele prin căsătorie.

Candidații au voie să depună o singură cerere de participare pentru un singur post, alegând o singură specializare. Cei care nu îndeplinesc aceste criterii vor fi eliminați din concurs, precizează membrii Direcției de Sănătate Publică Constanța. 


Comentează știrea

1. Comentariu marcat ca fiind necorespunzător

Acest comentariu contravine regulilor și condițiilor de utilizare a site-ului CugetLiber.ro. Conținutul lui poate fi inadecvat sau chiar ofensator pentru vizitatori. Daca ai luat la cunoștință avertismentul și dorești să citești acest comentariu pe propria răspundere click aici.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3941 secunde