Primarul Mariana Gâju, încă un mandat de preşedinte al ACoR Constanţa

1350

Articole de la același autor

Mai mulţi primari ai comunelor din Constanţa s-au adunat, miercuri, în sala de conferinţe de la Biblioteca Judeţeană Constanţa pentru a alege preşedintele filialei Constanţa a Asociaţiei Comunelor din România (ACoR).

În cursă s-au înscris nouă candidaţi, în frunte cu preşedintele ACoR Constanţa şi totodată primarul comunei Cumpăna, Mariana Gâju.

Ceilalţi opt au fost primarul comunei Agigea, Maricel Cârjaliu, primarul comunei Siliştea, Mihai Soare, primarul comunei Chirnogeni, Gheorghe Manta, primarul din Crucea, Iulian Tudorache, primarul comunei Gârliciu, Anica Tufă, primarul din Ostrov, Niculae Dragomir, Stelian Gheorghe, primarul comunei Topraisar, şi Gabriela Iacobici, primarul comunei Grădina.

În sală s-au aflat 49 de primari şi viceprimari din comunele aflate în Constanţa, Tulcea, Ialomiţa, Galaţi şi Brăila. Comisia de validare a fost formată din primarul de la Pantelimon, Costel Almăşescu, Dumitru Jeanu, primarul comunei Costineşti, şi Lucian Chitic, primarul localității Tortoman.

În urma voturilor valabil exprimate, Mariana Gâju a obţinut un nou mandat de preşedinte al ACoR Constanţa, fiind votată în unanimitate. Ulterior, au fost desemnați ceilalți primari ce vor face parte din Consiliul Director al ACoR Constanța. Astfel, Gheorghe Manta va ocupa funcţia de preşedinte executiv, Cristian Cârjaliu va fi prim-vicepreşedinte, Anica Tufă şi Iulian Tudorache vicepreşedinţi, Mihai Soare va fi secretar general, Gabriela Iacobici a fost numită în postul de secretar, iar Gheorghe Stelian şi Niculae Dragomir vor fi membri.

„A fost o întâlnire care se realizează la fiecare patru ani. Atunci când aleşii locali obţin un nou mandat, şi filialele judeţene ale Asociaţiei Comunelor din România îşi aleg Consiliul Director şi după aceea se împart funcţiile. Adunarea Generală a fost convocată de preşedintele Asociaţiei Comunelor din România, prin dispoziţie emisă în data de 15 februarie. Cei care au dorit să facă parte din acest consiliu director au avut termen ziua de 23 februarie să îşi depună cererea, iar apoi, membrii acestui consiliu director au votat ce funcţii vor ocupa cei nouă aleşi. Este o procedură pe care tot timpul trebuie să o realizăm. Din punctul meu de vedere, acolo unde există discuţii constructive, filiala ACoR din Constanţa va obţine şi avantaje în sprijinul administraţiei publice locale”, a declarat Mariana Gâju.

Ea a vorbit şi despre angajarea unor specialişti care să ajute la supervizarea investiţiilor majore care se fac în comunele din judeţul Constanţa.

„Pentru mandatul 2021-2024, personal ne-am impus ca şi obiective angajarea auditorilor publici interni şi totodată angajarea de arhitecţi care să poată să supervizeze investiţiile majore de la nivelul comunelor din Constanţa, fără să aştepte avizare la nivel de Consiliu Judeţean. Trebuie să mai angajăm personal care să facă parte din aparatul propriu al consiliului director care să poarte corespondenţa în timp optim pentru cele 59 de comune ale judeţului Constanţa” , a încheiat Mariana Gâju.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.448 secunde