Mesaj de la Primăria Cernavodă: „Cetăţenii pot plăti taxele şi online”

237
Mesaj de la Primăria Cernavodă: „Cetăţenii pot plăti taxele şi online” - cernavodadigitalizare-1642706144.jpg
Primăria oraşului Cernavodă caută cele mai bune soluţii pentru cetăţeni în ceea ce priveşte plata taxelor şi impozitelor anuale. Reprezentanţii primăriei au găsit o metodă prin care cetăţenii îşi pot plăti datoriile către stat în format online, astfel că aceştia nu trebuie să se mai deplaseze până la un ghişeu anume.

Există două aplicaţii care trebuie instalate pe telefon şi astfel problemele cetăţenilor în acest sens sunt rezolvate.

„Primăria orașului Cernavodă anunță că a ales o soluție inteligentă de digitalizare a serviciilor instituției și a implementat Avansis Mobile si Avansis Online, aplicații integrate de gestionare a relației dintre primărie și contribuabil. Prin aplicațiile Avansis Mobile și Avansis Online cetățenii din orașul Cernavodă își pot plăti online taxele si impozitele, pot solicita și consulta documente sau pot face programări la administrația locală și la subordonate. De acum înainte, Primăria Orașului Cernavodă va putea trimite cetățenilor mesaje de interes public la nivel local, direct pe telefon.

Aplicația Avansis Mobile poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice telefon cu sistem de operare Android sau IOS și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor. Primul pas care trebuie făcut de către cetățean pentru a folosi aplicația este instalarea acesteia pe telefon. Pentru descrierea în amănunt a tuturor pașilor care trebuie parcurși, utilizatorii pot accesa manualele de utilizare pentru Online si Mobile. Primăria orașului Cernavodă își informează cetățenii despre faptul că pe lângă această aplicație care ușurează mult interacțiunea între instituție și cetățean, există deschidere și se va investi constant în sisteme digitale cât mai diversificate, pentru a pune la dispoziția comunității servicii online ce vor putea fi accesate prin utilizarea calculatorului sau a telefonului. De asemenea, instituția va face toate demersurile necesare pentru a reduce timpul de lucru cu contribuabilii și timpul alocat soluționării tuturor solicitărilor acestora. Prin adoptarea de soft-uri pentru digitalizare, managementul Primăriei va fi mai eficient, mai transparent și se va putea face economie de timp, resurse umane și financiare”, se arată într-o postare pe pagina oficială de Facebook a Primăriei Cernavodă.



Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.321 secunde