Edilii constănțeni se bat în cai putere

2003
Edilii constănțeni se bat în cai putere - 737869c5e719a3adfac8a3aa57a14f93.jpg
Fie că apelează la mașinile de serviciu, fie că se rezumă la autoturismele personale, majoritatea primarilor municipiilor, orașelor și comunelor din județ se întrec în bolizi cu personalitate, unii dintre ei reușind chiar să își facă o colecție impresionantă de mașini. Printre ei, se numără totuși și unii care păstrează și acum autoturisme de tipul Dacia 1310.

Primarul municipiului Mangalia, Mihai Claudiu Tusac (PSD), susține în declarațiile sale de avere că nu deține bunuri mobile, respectiv autovehicule, autoturisme, mașini agricole, șalupe, iahturi și alte mijloace de transport care sunt supuse înmatriculării. El a explicat totuși că folosește un autoturism Nissan, înregistrat la una dintre societățile soției sale. În ceea ce privește mașinile Primăriei Mangalia, Tusac a precizat că instituția deține un autoturism Volkswagen Bora și o Dacia Supernova. Mihai Claudiu Tusac a ținut să precizeze că nu se folosește de cele două autoturisme, preferând să le lase angajaților Primăriei. Colegul său de partid de la Năvodari, edilul Nicolae Matei se plimbă cu un BMW, fabricat în 2000, potrivit declarației sale de avere.
Un alt iubitor al cailor putere pare a fi și primarul comunei Crucea, Gheorghe Frigioi. Potrivit declarației sale de avere, completată la începutul anului 2009, el deține un Mercedes, fabricat în 2008, și un Matiz Daewoo, fabricat în 2005. La acestea, Gheorghe Frigioi a adăugat două tractoare fabricate în 1990 și 1987, precum și mașini agricole. Primarul nu a putut fi contactat pentru a verifica dacă au apărut modificări în colecția sa de mașini.
Potrivit declarațiilor de avere și de interese ale edilului Gelu Iordache, nedatate și postate pe site-ul Primăriei Băneasa, Iordache ar deține un autoturism Opel, fabricat în 1996, și un Peugeot, fabricat în 1982.
Și primarul orașului Techirghiol, liberalul Adrian Stan, se poate mândri cu o colecție de mașini: un Ford Focus, fabricat în 1985, un Volkswagen Passat, fabricat în 2005, un Opel Frontera, fabricat în 1998, și un autoturism Matiz, fabricat în 2004. În schimb, colegul său din PNL, primarul municipiului Medgidia, Marian Iordache, nu deține decât un autoturism Fiat din 2004.

Fideli Daciei
Primarul comunei Chirnogeni, Gheorghe Manta (PSD), a declarat că deține același autoturism Dacia, fabricat în 1995, pe care îl amintea în declarația de avere din anul 2008. În schimb, Primăria Chir-nogeni deține o Skoda Octavia la care apelează angajații instituției atunci când au nevoie de mașină, potrivit afirmațiilor primarului.
Și edilul din Murfatlar, Gheorghe Cojocaru (PDL), se mândrește cu un autoturism Dacia 1310, dar și cu un Mercedes D250, ambele fabricate în 1989. În plus, Cojocaru a menționat că Primăria Murfatlar mai deține două autoturisme Dacia mai vechi pe care le folosesc angajații, dar și un microbuz pentru transportul școlarilor și o autoutilitară.
Democrat-liberalul Tudorel Nădrag, primarul orașului Hârșova, a declarat că nu deține bunuri mobile, dar folosește un Peugeot 307, înregistrat la societatea la care este asociat. Potrivit lui, Primăria Hârșova deține un autoturism Skoda Octavia de care se folosesc funcționarii.
Colegul lor din PDL, primarul comunei Poarta Albă, Vasile Delicoti, se plimbă și el cu un Nissan, fabricat în 1990, și un autoturism Mitsubishi, fabricat în 2001. Vasile Delicoti a mai declarat că Primăria deține o Dacia Logan, dar la care nu apelează decât angajații instituției.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4058 secunde