Dezbatere publică privind finanțările nerambursabile, la Primăria Constanța
Articole recomandate
Felicia Ovanesian a intrat oficial în cursa pentru Primăria Constanţa. Și-a depus candidatura independentă la BEM
26 Aprilie 2024
Horia Constantinescu și candidații pentru Consiliul Local Constanța și-au depus candidaturile pentru alegerile locale
26 Aprilie 2024
GALERIE FOTO / Stelian Ion, candidatul ADU la Primăria Constanța, și-a depus oficial candidatura
25 Aprilie 2024
Ordinea de zi a ședinței Consiliului Local, suplimentată. Stabilirea prețului energiei termice către populație, în discuție
24 Aprilie 2024
La Primăria Constanța va avea loc, mâine, o dezbatere publică cu privire la proiectul de hotărâre privind aprobarea regulamentului de acordare a finanțării nerambursabile pentru proiecte, programe și acțiuni de interes general, din domenii culturale, sportive sau pentru alte categorii, finanțate din bugetul municipiului Constanța.
Acțiunea va avea loc de la ora 12.00, în sala Remus Opreanu a Consiliului Județean Constanța.
Pe de altă parte, proiectul de hotărâre poate fi consultat pe site-ul oficial la adresa www.primăria-constanța.ro , la rubrica Transparență decizională/Informare și consultare. Fiecare participant, la intrarea în sala de ședințe, se va înscrie pe lista de persoane prezente și, după caz, la luarea de cuvânt. Luarea cuvântului va avea loc în ordinea înscrierii. Timpul alocat luării cuvântului va fi de trei minute.
Potrivit prevederilor art. 7 alin (10) lit. b) din Legea nr. 52/2003, dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toții solicitanții înscriși au luat cuvântul cu referire concretă la proiectul de act normativ în discuție.
Acțiunea va avea loc de la ora 12.00, în sala Remus Opreanu a Consiliului Județean Constanța.
Pe de altă parte, proiectul de hotărâre poate fi consultat pe site-ul oficial la adresa www.primăria-constanța.ro , la rubrica Transparență decizională/Informare și consultare. Fiecare participant, la intrarea în sala de ședințe, se va înscrie pe lista de persoane prezente și, după caz, la luarea de cuvânt. Luarea cuvântului va avea loc în ordinea înscrierii. Timpul alocat luării cuvântului va fi de trei minute.
Potrivit prevederilor art. 7 alin (10) lit. b) din Legea nr. 52/2003, dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toții solicitanții înscriși au luat cuvântul cu referire concretă la proiectul de act normativ în discuție.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 25 Februarie 2016
Joi, 25 Februarie 2016
Joi, 25 Februarie 2016
Joi, 25 Februarie 2016
Joi, 25 Februarie 2016
Miercuri, 24 Februarie 2016
Joi, 25 Februarie 2016
Joi, 25 Februarie 2016
Joi, 25 Februarie 2016
Joi, 25 Februarie 2016
Miercuri, 24 Februarie 2016
Miercuri, 24 Februarie 2016