Anunț important de la Primăria Constanța în caz că îți expiră buletinul

Vineri, 11 Septembrie 2020
219
Pentru a evita aglomeraţia şi pentru a veni în întâmpinarea nevoii constănțenilor de preschimbare a documentelor de identitate până la scrutinul din data de 27 septembrie, Direcția Locală de Evidență Persoane din cadrul Primăriei Municipiului Constanța va avea program special în următoarele două săptămâni.

Astfel, în perioada 14 - 25 septembrie 2020, în zilele de luni, marți, miercuri și vineri, între orele 8.30 şi 14.30, se vor primi documente pentru programările realizate online, iar, între orele 14.30 și 16.30, vor depune documente persoanele care nu au reușit să se programeze online până la 25 septembrie.

Pentru intervalul orar 14.30 - 16.30, depunerea se va face în baza unei programări la ghișeul restituiri pentru ziua în curs. De asemenea, programările se vor face în limita a 60 de solicitări pe zi. Joi, între orele 10.30 și 12.30, se vor primi documente cu programare pentru ziua în curs, iar, între orele 12.30 și 18.30, vor fi onorate programările online.

Sâmbătă, 26 septembrie, Serviciul Evidența Persoanelor va primi și elibera documente între orele 8.00 şi 16.00. Duminică, 27 septembrie, programul SEP va fi în intervalul orar 7.00 – 21.00. Mai exact, între orele 7.00 și 18.00, se vor soluționa atât cărți de identitate, cărți de identitate provizorii, cât și vize de reședință, iar, între orele 18.00 și 20.00, se vor depune documente doar pentru cărți de identitate provizorii și viză de reședință. De asemenea, între orele 20.00 și 21.00, programul va fi doar pentru eliberarea documentelor de identitate.

De asemenea, este bine de ştiut că, pentru persoanele care nu ajung să-și preschimbe actele de identitate în această perioadă, Biroul Electoral Central a anunțat că documentele care au expirat în perioada 1 martie – 27 septembrie sunt valabile, iar persoanele respective își pot exercita dreptul de vot în baza acestora. 




Articole pe aceeasi tema

Pagina a fost generata in 0.3197 secunde