Răzvan Ciobanu, ultimele detalii din anchetă. Cum a fost posibil să moară într-o mașină care oferă 91% siguranță

797
Răzvan Ciobanu, ultimele detalii din anchetă. Cum a fost posibil să moară într-o mașină care oferă 91% siguranță - ciobanu20866600-1556783721.jpg

Articole recomandate

Range Rover-ul condus de Răzvan Ciobanu este produs în anul 2014, are 2,3 tone și a primit 5 stele la testele de siguranță Euro NCAP. Expertiza preliminară a mașinii arată că airbag-urile s-au declanșat la 160 de km la oră, momentul impactului.


Răzvan Ciobanu va fi condus joi pe ultimul drum, dar misterul în jurul morții sale se adâncește pe măsură ce noi detalii ies la iveală din anchetă. Astfel, dacă airbag-urile s-au declanșat la 160 de km la oră, în momentul impactului, asta înseamnă că viteza era mult mai mare când mașina circula pe șosea, ea rulând aproape un kilometru pe câmp.


Pe de altă parte, mașina pe care o conducea Răzvan Ciobanu oferă o siguranță de 91% pentru șofer, moartea designerului într-un asemenea automobil ridicând mari semne de întrebare. Modelul acesta de Range Rover este prevăzut inclusiv cu un airbag pentru pietoni. Acesta se deschide cu 60 de milisecunde după ce senzorii au depistat un posibil impact frontal cu un pieton și reduce leziunile provocate.


Cu toate acestea, raportul procurorilor indică un cumul de leziuni interne grave suferite de Răzvan Ciobanu, ca și cum acesta nu ar fi beneficiat de nicio protecție. Procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Constanța spun că moartea lui Răzvan Ciobanu a fost una violentă, el suferind o ruptură de aortă cu hemoragie internă, ruptură pulmonară, hepatică și de coloană toracală. În urma accidentului, Ciobanu a fost proiectat în afara autovehiculului, cu fața în jos, poziția sa fiind schimbată de către medicii SMURD pentru aplicarea procedurilor specifice.


"Din concluziile preliminare (provizorii) ale medicului legist au rezultat următoarele: moartea numitului Ciobanu Răzvan a fost violentă și s-a produs prin anemie acută, urmare a unui politraumatism cu ruptură de aortă cu hemoragie internă, ce a mai asociat ruptură pulmonară, hepatică și de coloană toracală. Totodată, s-a stabilit că leziunile traumatice constatate la necropsie s-au putut produce în circumstanțele unui accident rutier prin lovire cu și de corpuri dure și prin comprimare între corpuri dure și au legătură de cauzalitate directă cu mecanismul de producere a morții", a mai precizat Parchetul de pe lângă Judecătoria Constanța.


sursa: romaniatv.net


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.3543 secunde