Răsturnare de situație în urma scandalului din fața unui supermarket

443
Scandalul viral produs, săptămâna aceasta, în fața unui supermarket din București nu s-a lăsat fără urmări.


După ce au anunțat că incidentul provocat, joi, în fața unuia dintre magazinele Kaufland de doi soți, care nu au fost de acord să li se măsoare temperatura, a fost regizat, rețeaua anunță pe Facebook că a luat decizia de a nu mai apela la termoscanarea clienților.


Astfel, potrivit unui mesaj postat de Kaufland pe pagina de Facebook, ca răspuns la comentariile clienților nemulțumiți de faptul că trebuie să li se măsoare temperatura, aceștia sunt informați că nu se va mai întâmpla acest lucru.


″În magazinele noastre nu se mai ia temperatura la intrarea în magazin. Rugăm clienții să respecte măsurile de igienă și distanțare socială atunci când vin la cumpărături. Numai bine!", este comentariul postat de Kaufland România.


Scandal regizat din cauza termoscanării
 


Doi soți au provocat un scandal uriaș în fața unui centru comercial din București, deoarece au refuzat să le fie verificată temperatura.


"La data de 19 mai a.c., prin apel 112 a fost sesizat un scandal în derulare, într-un centru comercial din sectorul 5. La fața locului s-au deplasat polițiști din cadrul Secției 24 Poliție, care au identificat trei persoane, doi bărbați și o femeie, care se manifestau violent, pe motiv că nu li s-ar fi permis accesul în magazin, deoarece au refuzat termoscanarea", a transmis, joi, Poliția Capitalei.


Sursa citată a precizat că, la momentul în care polițiștii le-au solicitat să se legitimeze, persoanele au refuzat, au devenit recalcitrante și au manifestat un comportament agresiv, fapt pentru care au fost imobilizate și conduse la sediul subunității de poliție.


"Persoanele au fost sancționate contravențional, conform prevederilor Legii nr. 61/1991, pentru refuz de legitimare, provocare de scandal și împiedicarea intervenției polițiștilor în îndeplinirea obligațiilor de serviciu", a mai transmis Poliția Capitalei.


Ulterior, reprezentanții supermarketului au susțin că incidentul ar fi fost regizat.


"Incidentul a avut loc acum două zile și a fost regizat, cu scopul de a crea senzațional, cele două persoane purtând microfon și fiind însoțite de un cameraman profesionist.Vă confirmăm că agenții de pază au respectat procedurile, ce includ contactarea autorităților competente pentru gestionarea cazurilor de agresivitate și nerespectare a legii. Îndemnăm clienții să respecte măsurile de protecție la cumpărături, să își păstreze calmul și să pună sănătatea lor și a celorlalți pe primul loc. Facem toate eforturile pentru a preveni răspândirea virusului și suntem în permanent contact cu autoritățile", a anunțat Kaufland.


Pe durata stării de alertă, persoanele sunt obligate să poarte mască de protecție în spațiile închise, iar accesul în magazine, instituții și alte locații închise se face după ce se măsoară temperatura.






Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.6226 secunde