Mii de apeluri la 112 pentru COVID 19, în timpul stării de urgență

203
Mii de apeluri la 112 pentru COVID 19, în timpul stării de urgență - apeluriurgentesursamedicatradefa-1589911571.jpg

Articole de la același autor

O statistică realizată de Serviciul de Telecomunicații Speciale, privind activitatea desfășurată în timpul stării de urgență, evidențiază că în cele două luni (mai precis în perioada 16 martie - 14 mai) operatorii au preluat, în total, peste 1,5 milioane de apeluri. Dintre acestea, peste 832.000 au reprezentat urgențe, iar aproximativ 43.000 de apeluri au vizat aspecte care țineau de problematica noului coronavirus și în special semnalarea unor simptome asociate virusului.

"În ceea ce privește modul de lucru în situația apelurilor referitoare la Covid-19, operatorii au analizat fiecare situație în parte. Astfel, apelurile prin care cetățenii raportau simptome specifice au fost direcționate către agențiile cu competențe medicale, cele privind persoane care nu respectă regimul de autoizolare/carantină către Poliție, iar pentru cele de informare, apelanții au fost sfătuiți să sune la numărul de telefon TelVerde -0800.800.358.

În continuare, STS acordă o atenție deosebită funcționării în cele mai bune condiții a serviciului pentru apeluri de urgență și adoptă toate măsurile necesare îmbunătățirii modului de lucru al operatorilor care preiau solicitările cetățenilor la numărul 112", au transmis reprezentanții STS.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.9206 secunde