Mandatul de arestare în lipsă emis pe numele lui Mario Iorgulescu, anulat

Luni, 06 Aprilie 2020
365
Curtea de Apel București a anulat luni mandatul de arestare în lipsă emis în urmă cu o lună de Tribunalul București pe numele lui Mario Iorgulescu, în dosarul în care acesta este acuzat de omor și conducere a unui vehicul sub influența alcoolului sau altor substanțe, relatează Agerpres.

Pe 5 martie, Tribunalul București admitea propunerea procurorilor de emitere a unui mandat de arestare în lipsă pentru Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu (președintele Ligii Profesioniste de Fotbal) fiind internat în prezent la o clinică din Italia. La puțin timp, Mario Iorgulescu a fost dat în urmărire internațională de către Poliția Română. Avocații lui Mario Iorgulescu au contestat decizia și au avut câștig de cauză la Curtea de Apel București, instanță care a anulat decizia tribunalului și a dispus ca cererea procurorilor să se rejudece.

"Admite contestația formulată de inculpatul Iorgulescu Gino Mario împotriva încheierii de ședință din data de 05.03.2020, pronunțată de judecătorul de drepturi și libertăți de la Tribunalul București - Secția I Penală. Desființează încheierea atacată și dispune rejudecarea cauzei de către judecătorul de drepturi și libertăți de la Tribunalul București Secția I Penală. Definitivă", se arată în hotărârea Curții de Apel București.

În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, fiind sub influența alcoolului și după ce a consumat cocaină. Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, și a pătruns pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe.

Anchetatorii explică faptul că Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat mașina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, și a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc. Conform procurorilor, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum.

Pagina a fost generata in 0.2394 secunde