Iată ce proiecte de infrastructură rutieră intră în linie dreaptă
189
Articole de la același autor
Tanc petrolier jefuit de pirați! Comandantul a fost UCIS, un alt navigator e dat dispărut!
26 Februarie 2020
O familie de români venită din Italia, plasată în carantină în Spitalul Port Constanța
27 Februarie 2020
Marinari ARUNCAȚI PESTE BORD! S-a declanșat operațiunea de salvare!
07 Ianuarie 2020
Pericol la bord! Comandant de navă, în stare de ebrietate
20 Ianuarie 2020
ACCIDENT NAVAL GRAV! Trei marinari dispăruți, aer otrăvit cu vapori de acid sulfuric
27 Ianuarie 2020
Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor (MTIC) anunță că reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au avizat, în cadrul Consiliului Tehnico-Economic (CTE) de la nivelul companiei, proiectul tehnic pentru secțiunea 1 a autostrăzii Sibiu–Pitești (Sibiu – Boița). Contractul de proiectare și execuție, cu o valoare de 612.647.863,38 lei, fără TVA a fost semnat în aprilie 2019 cu cei de la Compania Porr Construct SRL. Durata contractului prevede 12 luni perioada de proiectare, 36 de luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție. După această etapă urmează ca antreprenorul să depună documentația necesară obținerii Autorizației de Construire, emisă de către MTIC.
Totodată, CNAIR a semnat, cu antreprenorul Tirrena Scavi, contractul pentru finalizarea lucrărilor de modernizare a DN Centura București, sectorul DN2 ( E85, Km 12+300) – A2 (Km 23+750). Valoarea de semnare a contractului este de 235.747.292,70 Lei fără TVA, sursa de finanțare fiind Fondul de Coeziune în cofinanțare cu Bugetul de Stat.
Obiectivul principal al acestui proiect este modernizarea a 11,524 km din centura rutieră a municipiului București, sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750), constând în principal în sporirea capacității de circulație de la 2 benzi la 4 benzi de circulație (câte două pe sens) și eliminarea unor intersecții la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi precum și reabilitarea pasajelor si a podurilor existente pe acest sector de drum național.
Durata contractului este de 75 de luni si cuprinde: 15 luni perioada de execuție și minim 60 luni perioada de notificare a defecțiunilor.
Obiectivul principal al acestui proiect este modernizarea a 11,524 km din centura rutieră a municipiului București, sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750), constând în principal în sporirea capacității de circulație de la 2 benzi la 4 benzi de circulație (câte două pe sens) și eliminarea unor intersecții la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi precum și reabilitarea pasajelor si a podurilor existente pe acest sector de drum național.
Durata contractului este de 75 de luni si cuprinde: 15 luni perioada de execuție și minim 60 luni perioada de notificare a defecțiunilor.
În privința Autostrăzii Transilvania, documentația pentru secțiunea 3B5 Nușfalău–Suplacu de Barcău a fost validată de către Agenția Națională pentru Achiziții Publice, iar termenul de depunere a ofertelor este de 09.03.2020. Valoarea estimată a contractului pentru proiectarea și execuția a 13,55km de autostrada este de 395,72 milioane lei.
"Lucrurile trebuie să se desfășoare într-o continuă dinamică și de aceea ședințele necesare aprobării documentelor sau solicitării unor soluții tehnice să se desfășoare ori de câte ori e necesar. Urmăresc permanent situația infrastructurii și pot să spun că acolo unde mai există bariere administrative, le eliminăm cu celeritate. Antreprenorii trebuie să aibă front de lucru și proiectele să poată fi implementate cât mai rapid. Anul acesta avem un buget construit pentru realizarea investițiilor, astfel încât proiectele care au avut un ritm lent de construcție să intre în linie dreaptă. Trebuie flexibilizat circuitul administrativ, astfel încât cei responsabili să-și asume, cu adevărat, deciziile luate" a spus ministrul Lucian Bode.
"Lucrurile trebuie să se desfășoare într-o continuă dinamică și de aceea ședințele necesare aprobării documentelor sau solicitării unor soluții tehnice să se desfășoare ori de câte ori e necesar. Urmăresc permanent situația infrastructurii și pot să spun că acolo unde mai există bariere administrative, le eliminăm cu celeritate. Antreprenorii trebuie să aibă front de lucru și proiectele să poată fi implementate cât mai rapid. Anul acesta avem un buget construit pentru realizarea investițiilor, astfel încât proiectele care au avut un ritm lent de construcție să intre în linie dreaptă. Trebuie flexibilizat circuitul administrativ, astfel încât cei responsabili să-și asume, cu adevărat, deciziile luate" a spus ministrul Lucian Bode.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 03 Martie 2020
Joi, 20 Februarie 2020
Miercuri, 22 Ianuarie 2020
Miercuri, 04 Martie 2020
Marţi, 25 Februarie 2020
Miercuri, 05 Februarie 2020
Joi, 16 Ianuarie 2020
Miercuri, 15 Ianuarie 2020
Marţi, 14 Ianuarie 2020
Luni, 13 Ianuarie 2020