Unde pot apela clienții băncilor afectați de deprecierea leului
387
Articole de la același autor
Ce le datorează România agențiilor de crewing?
26 Ianuarie 2019
Gazoductul Marea Neagră - Podișor va traversa 1.068 de proprietăți din județul Constanța
19 Ianuarie 2019
Nu distrugeți compania Oil Terminal din portul Constanța!
07 Decembrie 2018
Clienții instituțiilor de creditare care sunt afectați de OUG 114/2018, prin care s-a instituit așa-zisa taxă pe lăcomie, pot apela la Centrul de Soluționare Alternativă a Ligiilor în domeniul Bancar (CSALB). Cei ce au împrumuturi în euro se pot adresa primii.
"E posibil să fie ceva mai multe cereri din partea consumatorilor ca urmare a creșterii cursului, dacă această creștere va fi pe un trend asemănător, dacă nu ascendent pe parcursul lui. E posibil să avem mai multe cereri din partea consumatorilor ca urmare a creșterii cursului pentru creditele denominate în euro", a declarat Alexandru Păunescu, membru al colegiului de coordonare al CSALB.
Potrivit acestuia, soluțiile ar putea fi: reeșalonare creditului, rescadențarea lui și încercarea de diminuare a ratei lunare prin eliminarea unui comision.
CSALB este o entitate juridică autonomă, neguvernamentală, de interes public, înființată în baza OG nr. 38/2015. Misiunea sa este de a organiza, administra și monitoriza soluționarea, prin proceduri SAL, a litigiilor dintre consumatori și comercianții din domeniul bancar.
"E posibil să fie ceva mai multe cereri din partea consumatorilor ca urmare a creșterii cursului, dacă această creștere va fi pe un trend asemănător, dacă nu ascendent pe parcursul lui. E posibil să avem mai multe cereri din partea consumatorilor ca urmare a creșterii cursului pentru creditele denominate în euro", a declarat Alexandru Păunescu, membru al colegiului de coordonare al CSALB.
Potrivit acestuia, soluțiile ar putea fi: reeșalonare creditului, rescadențarea lui și încercarea de diminuare a ratei lunare prin eliminarea unui comision.
CSALB este o entitate juridică autonomă, neguvernamentală, de interes public, înființată în baza OG nr. 38/2015. Misiunea sa este de a organiza, administra și monitoriza soluționarea, prin proceduri SAL, a litigiilor dintre consumatori și comercianții din domeniul bancar.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 26 Ianuarie 2019
Vineri, 25 Ianuarie 2019
Joi, 24 Ianuarie 2019
Luni, 10 Decembrie 2018
Sâmbătă, 25 August 2018
Sâmbătă, 18 August 2018
Sâmbătă, 29 Decembrie 2018
Joi, 20 Septembrie 2018
Luni, 18 Iunie 2018
Vineri, 20 Aprilie 2018