Știri din industriile mării

441
Știri din industriile mării - stiridinindustriilemarii-1580676226.jpg

Articole de la același autor

La data de 2 februarie 2020, în șantierele navale românești de la Marea Neagră se află, la reparații, o flotilă de șapte nave străine. Din total, o navă este reparată la Șantierul Naval Constanța, trei nave la Mangalia și 3 nave la Midia. 
x x x


Ieri, în portul Constanța se aflau sub operațiuni de încărcare - descărcare un număr de 38 de nave, iar în zona Midia, 3 nave. Din totalul de 41 de nave: 8 nave operează cereale, 5 nave - hidrocarburi, o navă – sare, 6 nave – produse chimice și îngrășăminte, o navă – șrot, 4 nave – materii prime siderurgice, o navă – nisip, 2 nave containere, 4 nave – produse metalice, 4 nave – cherestea și 7 nave – fier vechi.  Navele aflate sub operare sunt, în general, de capacitate mică și medie. Cea mai mare este nava "Sea Guardian" (228 metri lungime), care încarcă 67.190 tone de cereale în terminalul Socep. În rada portului Constanța așteaptă 13 nave să intre la operare, din care 9 nave vor încărca cereale.
x x x


Un număr de 55 de nave cu mărfuri și-au anunțat sosirea în portul Constanța, în următoarele două săptămâni, iar în zona Midia vor veni 4 nave. Din totalul de 59 de nave, 20 de nave sunt cu mărfuri containerizate, 6 nave vor opera produse metalurgice, 5 nave vor descărca hidrocarburi, 6 nave vor încărca cereale, o navă va descărca materii prime siderurgice, 8 nave – produse chimice, 3 nave – cărbune, o navă va încărca fier vechi, o navă – autovehicule, 2 nave – echipamente, o navă – șrot, o navă – sare, o navă – geamuri, o navă – ulei de floarea soarelui și o navă – animale vii. Printre cele mai mari nave așteptate se numără portcontainerele "Maersk Kitira", "Maersk Klapieda", "Maersk Kyrenia" și "CMA CGM Volga", fiecare având 300 metri lungime. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2712 secunde