Sistemul „Cryo-Powered Regas” reduce emisiile de CO2 cu 50%

89
Sistemul „Cryo-Powered Regas” reduce emisiile de CO2 cu 50% - sistemulcryopoweredregasreduceem-1630687575.jpg

Articole de la același autor

Industria navală mondială s-a angajat de mai mulți ani într-o cursă contracronometru pentru găsirea celor mai eficiente soluții de reducere a cantității de CO2 eliberată în atmosferă și pentru economisirea energiei.

Recent compania de navigație Mitsui O.S.K. Lines și constructorul de nave Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering au efectuat cu succes, la șantierul naval din Okpo, testul demonstrativ al sistemului „Cryo-Powered Regas” pentru unitățile plutitoare de depozitare și regazificare (FSRU).

Rolul unei astfel de unități FSRU este de a regazifica la -160°C gazul natural lichefiat (LNG) prin schimbul de căldură. În trecut, energia rece a LNG nu era utilizată în FSRU, fiind eliberată. Prin instalarea sistemului „Cryo-Powered Regas”, o astfel de energie rece este transferată către un alt mediu de încălzire, iar aburul generat este trimis la o turbină care generează electricitate. Rezultă o reducere a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2.

O versiune la scară mică a sistemului „Cryo-Powered Regas” a fost construită la Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering. Generatorul de turbină utilizat în acest sistem a fost proiectat și construit de Mitsubishi Heavy Industries Marine Machinery & Equipment (Japonia).

Prin acest test, Mitsui și DSME au demonstrat că sistemul poate genera cu succes energie electrică până la capacitatea sa nominală, că, prin utilizarea sistemului „Cryo-Powered Regas”, consumul de combustibil și emisiile de CO2 ale FSRU de nouă generație pot fi reduse cu 50%.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3194 secunde