După data de 1 ianuarie anul 2017
Inspecții mai blânde privind certificarea navigatorilor
707
Articole de la același autor
Navigatorii români riscă să fie scoși de pe piața internațională
03 Decembrie 2016
Șantierul Naval Constanța construiește o nouă generație de tancuri de produse petroliere și chimice de 41.000 tdw
09 Decembrie 2016
Fiscul vinde apartamente, terenuri, autoturisme și mașini agricole la preț de chilipir
12 Decembrie 2016
Flota mondială are nevoie de ofițeri. Cum îi ajută UMC pe absolvenți să se îmbarce?
07 Noiembrie 2016
EȘTI MARINAR? Schimbări importante, de la 1 ianuarie
02 Ianuarie 2017
Nava unei firme din Constanța a fost arestată de Ucraina, pe Dunăre
06 Decembrie 2016
Organizația Paris Memorandum a anunțat că, începând cu data de 1 ianuarie 2017, au intrat în vigoare noile cerințe ale amendamentului de la Manila al Convenției internaționale privind standardele de instruire, certificare și efectuare a serviciului de cart pentru navigatori - STCW. Potrivit acesteia navigatorii vor avea nevoie de noi certificate, dobândite în urma unor cursuri de specialitate.
Având în vedere faptul că o mare parte dintre navigatorii de pe piața shipping-ului internațional nu au avut timpul necesar pentru a se conforma noilor prevederi, în conformitate cu recomandarea Organiza-ției Maritime Internaționale (MSC.1 / Circ.1560), Paris Memorandum a fost de acord cu o abordare armonizată a acestor reglementări.
Astfel, în cazurile în care documentele unui navigator respectă cerințele care erau în vigoare imediat înainte de 1 ianuarie 2017, dar nu sunt conforme prevederile amendamentului de la Manila, inspectorii de Port State Control sunt instrucționați să adopte o abordare pragmatică și practică în timpul controalelor pe care le vor efectua până la 1 iulie 2017.
Constatarea unei abateri de la noile prevederi ale STCW nu va avea ca rezultat reținerea navei. Cu toate acestea, deficiența poate fi înregistrată, iar coman-dantul va fi instruit să o remedieze înainte de data de 1 iulie 2017.
La Paris Memorandum au aderat autoritățile maritime din 27 de țări, printre care și Autoritatea Navală Română. Organizația a pus în practică un sistem armonizat de inspecții al căror scop este eliminarea navelor sub standard, cu pavilion străin, care vizitează porturile europene și ale Americii de Nord. Anual sunt realizate peste 18.000 de inspecții la bordul navelor străine, care intră în porturile Paris Memorandum, pentru a se constata dacă acestea respectă standardele internaționale de siguranță, securitate și mediu, iar echipajele au condiții adecvate de viață și muncă. De fiecare dată, când se constată existența unor deficiențe, controlul se soldează cu măsuri.
Având în vedere faptul că o mare parte dintre navigatorii de pe piața shipping-ului internațional nu au avut timpul necesar pentru a se conforma noilor prevederi, în conformitate cu recomandarea Organiza-ției Maritime Internaționale (MSC.1 / Circ.1560), Paris Memorandum a fost de acord cu o abordare armonizată a acestor reglementări.
Astfel, în cazurile în care documentele unui navigator respectă cerințele care erau în vigoare imediat înainte de 1 ianuarie 2017, dar nu sunt conforme prevederile amendamentului de la Manila, inspectorii de Port State Control sunt instrucționați să adopte o abordare pragmatică și practică în timpul controalelor pe care le vor efectua până la 1 iulie 2017.
Constatarea unei abateri de la noile prevederi ale STCW nu va avea ca rezultat reținerea navei. Cu toate acestea, deficiența poate fi înregistrată, iar coman-dantul va fi instruit să o remedieze înainte de data de 1 iulie 2017.
La Paris Memorandum au aderat autoritățile maritime din 27 de țări, printre care și Autoritatea Navală Română. Organizația a pus în practică un sistem armonizat de inspecții al căror scop este eliminarea navelor sub standard, cu pavilion străin, care vizitează porturile europene și ale Americii de Nord. Anual sunt realizate peste 18.000 de inspecții la bordul navelor străine, care intră în porturile Paris Memorandum, pentru a se constata dacă acestea respectă standardele internaționale de siguranță, securitate și mediu, iar echipajele au condiții adecvate de viață și muncă. De fiecare dată, când se constată existența unor deficiențe, controlul se soldează cu măsuri.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 13 Decembrie 2016
Marţi, 13 Decembrie 2016
Sâmbătă, 03 Decembrie 2016
Joi, 08 Decembrie 2016
Luni, 05 Decembrie 2016
Sâmbătă, 03 Decembrie 2016
Vineri, 02 Decembrie 2016