Incidente și accidente pe mări și oceane
219
Articole de la același autor
Pasajul maritim Sibutu, dintre Malaiezia și Filipine, a devenit cea mai periculoasă cale navigabilă din Asia, din cauza grupurilor teroriste islamice care vizează comerțul maritim. Statele Indonezia, Malaiezia și Filipine s-au văzut nevoite să organizeze patrule comune împotriva piraților care terorizează transportul maritim din zonă, dar au resursele limitate și întâmpină obstacole legislative.
Pasajul este folosit de mai mult de 13.000 de nave pe an. În ultimele șase luni, el a luat locul Strâmtorii Malacca în topul zonelor fierbinți ale pirateriei din Asia. Comerțul și transportul maritim sunt perturbate, iar costurile asigurărilor au crescut.
În timp ce atacurile piraterești împotriva transportului maritim din Asia s-au diminuat cu 24%, în perioada ianuarie - iulie 2017, comparativ cu același interval din anul precedent, pasajul Sibutu a înregistrat o creștere a numărului de incidente.
v v v
Pe data de 1 septembrie 2017, comunicațiile cu bulk-carrier-ul "Golden Destiny" s-au pierdut. Nava se afla în Marea Chinei de Sud, pe ruta Belawan (Sumatra de Nord) - Balikpapan (Kalimantan). În dimineața de 4 septembrie, vasul a contactat stația de radio-coastă, din zona Parcului Național Tanjung Putting, raportând defectarea motorului, întreruperea și pierderea comunicațiilor. Echipajul a reusit să repună nava în functiune, folosind motoarele auxiliare. În după-amiaza de 5 septembrie, nava a acostat la Gosong Senggora. În știrile anterioare, transmise de publicațiile de specialitate, s-a spus că "Golden Destiny" s-a scufundat.
v v v
Aproximativ 1,5 tone de combustibil s-au scurs din bulk-carrier-ul "Vitahorizon", în seara de 3 septembrie 2017, în timpul operațiunii de buncherare. Nava era ancorată pe Mississippi, zona New Orleans, lângă parcul Braithwaite și Wilderness. Au fost declanșate operațiunile de depoluare.
Pasajul este folosit de mai mult de 13.000 de nave pe an. În ultimele șase luni, el a luat locul Strâmtorii Malacca în topul zonelor fierbinți ale pirateriei din Asia. Comerțul și transportul maritim sunt perturbate, iar costurile asigurărilor au crescut.
În timp ce atacurile piraterești împotriva transportului maritim din Asia s-au diminuat cu 24%, în perioada ianuarie - iulie 2017, comparativ cu același interval din anul precedent, pasajul Sibutu a înregistrat o creștere a numărului de incidente.
v v v
Pe data de 1 septembrie 2017, comunicațiile cu bulk-carrier-ul "Golden Destiny" s-au pierdut. Nava se afla în Marea Chinei de Sud, pe ruta Belawan (Sumatra de Nord) - Balikpapan (Kalimantan). În dimineața de 4 septembrie, vasul a contactat stația de radio-coastă, din zona Parcului Național Tanjung Putting, raportând defectarea motorului, întreruperea și pierderea comunicațiilor. Echipajul a reusit să repună nava în functiune, folosind motoarele auxiliare. În după-amiaza de 5 septembrie, nava a acostat la Gosong Senggora. În știrile anterioare, transmise de publicațiile de specialitate, s-a spus că "Golden Destiny" s-a scufundat.
v v v
Aproximativ 1,5 tone de combustibil s-au scurs din bulk-carrier-ul "Vitahorizon", în seara de 3 septembrie 2017, în timpul operațiunii de buncherare. Nava era ancorată pe Mississippi, zona New Orleans, lângă parcul Braithwaite și Wilderness. Au fost declanșate operațiunile de depoluare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 06 Septembrie 2017
Joi, 17 August 2017
Sâmbătă, 12 August 2017
Miercuri, 09 August 2017
Luni, 07 August 2017
Vineri, 04 August 2017
Joi, 03 August 2017
Luni, 21 August 2017