Fiscul constănțean și-a modificat programul cu publicul
Articole recomandate
Investiție majoră în Portul Constanța, printr-un parteneriat public privat cu investitori din Emiratele Arabe Unite
18 Aprilie 2024
CECCAR: Ediţia a doua a Concursului de cultură şi educaţie financiar-contabilă, la Liceul „Virgil Madgearu”
18 Aprilie 2024
Țițeiul kazah KEBCO, în topul cererii europene
18 Aprilie 2024
„Portul Constanţa a devenit cel mai important hub de distribuţie la Marea Neagră pentru Europa Centrală şi de Est”
18 Aprilie 2024
Comisarul Majestăţii Sale pentru Comerţ şi Ambasadorul Marii Britanii la Bucureşti, vizită în Portul Constanţa
17 Aprilie 2024
Ministrul Transporturilor anunță schimbări majore la TAROM
17 Aprilie 2024
Administrația Județeană a Finanțelor Publice Constanța a anunțat că își modifică programul cu publicul pe durata stării de urgență, astfel: de luni până joi, între orele 8.30 – 14.00 și vineri între orele 8.30 - 12.00.
Instituția le reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:
- pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
1. Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro. Pentru înrolarea în SPV poate fi accesat tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
2. depunere on-line. Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice
Formularele, declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat, cu excepția cererilor privind eliberarea adeverințelor de venit, acestea putând fi solicitate direct de către instituțiile la care contribuabilii au obligația să le prezinte.
Instituția le reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:
- pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
1. Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro. Pentru înrolarea în SPV poate fi accesat tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
2. depunere on-line. Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice
Formularele, declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat, cu excepția cererilor privind eliberarea adeverințelor de venit, acestea putând fi solicitate direct de către instituțiile la care contribuabilii au obligația să le prezinte.
Plata obligațiilor fiscale se poate realiza prin intermediul serviciilor de internet banking puse la dispoziție de băncile comerciale române și www.ghiseul.ro.
Informații generale în domeniul fiscal și IT se pot obține prin apelarea call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60.
Informații în scris pot fi obținute astfel:
a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:
- prin intermediul formularului de contact disponibil în acest serviciu se pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie;
b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:
- prin intermediul formularului de contact de pe site-ul Agenției se pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.
Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal, disponibil în Spațiul Privat Virtual, și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.
Informații generale în domeniul fiscal și IT se pot obține prin apelarea call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60.
Informații în scris pot fi obținute astfel:
a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:
- prin intermediul formularului de contact disponibil în acest serviciu se pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie;
b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:
- prin intermediul formularului de contact de pe site-ul Agenției se pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.
Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal, disponibil în Spațiul Privat Virtual, și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 30 Martie 2020
Sâmbătă, 28 Martie 2020
Sâmbătă, 28 Martie 2020
Luni, 23 Martie 2020
Sâmbătă, 21 Martie 2020
Joi, 19 Martie 2020
Duminică, 29 Martie 2020
Miercuri, 25 Martie 2020
Marţi, 24 Martie 2020