De ce i-a evitat ministrul Transporturilor pe ziariștii constănțeni
397
Articole de la același autor
Fiscul vinde terenuri, autovehicule și ambarcațiuni la preț de chilipir
10 Februarie 2017
Hartă interactivă cu starea infrastructurii de transport
09 Ianuarie 2017
Fiscul vinde flotile de autoturisme și ambarcațiuni, apartamente și terenuri, la preț de chilipir
14 Ianuarie 2017
EȘTI MARINAR? Schimbări importante, de la 1 ianuarie
02 Ianuarie 2017
Navigatorii îi pun cu botul pe labe pe armatorii rău-platnici
08 Februarie 2017
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a efectuat marți, 14 februarie 2017, o vizită de lucru la Constanța, unde s-a întâlnit cu reprezentanții conducerii Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime Constanța SA, se arată într-un comunicat dat de biroul de presă al ministerului.
În cadrul întâlnirii, ministrul a fost informat despre situația economică a CN APMC. S-a discutat despre stadiul proiectelor existente și despre strategia portuară pentru perioada următoare. Răzvan Cuc a cerut termene clare pentru toate proiectele menționate, cât și o analiză detaliată care să vizeze demararea de noi investiții.
Vizita a fost efectuată fără invitarea presei, care ar fi avut de pus o mulțime de întrebări. Eu, spre exemplu, aș fi vrut să-i pun următoarele întrebări: Ce face ministerul pentru scoaterea portului Constanța din starea de semiizolare față de țară și Europa, din cauza conexiunilor rutiere, feroviare și fluviale catastrofale? Va cere ministerul refacerea master-planului portului Constanța și punerea lui în concordanță cu realitatea? Cum va dialoga cu patronatul și sindicatele portuare, la fel ca predecesorii săi sau va avea un dialog real, constructiv? Va acționa pentru înființarea celui de-al doilea pavilion maritim național, în vederea atragerii de nave străine, locuri de muncă pentru marinarii și cadeții români, a comenzilor pentru șantierele navale și a fondurilor la bugetul statului? De ce niciuna dintre măsurile dispuse în perioada 2013 - 2016, de către autoritățile de control ale statului roman (Curtea de Conturi a României și Corpul de Control al Ministerului Transporturilor), cu privire la activitățile autorităților portuare, nu au fost încă puse in aplicare?
Din faptul că ministrul ne-a evitat, pe noi, ziariștii, se poate înțelege orice: fie că este adeptul discreției, ceea ce ar fi în contradicție cu declarația primului ministru Sorin Grindeanu, care susținea că va guverna transparent; fie că se teme de întrebările incomode ale ziariștilor; fie că nu e încă stăpân pe problematica parohiei sale și n-ar vrea ca ziariștii să-l prindă cu lecția neînvățată.
În cadrul întâlnirii, ministrul a fost informat despre situația economică a CN APMC. S-a discutat despre stadiul proiectelor existente și despre strategia portuară pentru perioada următoare. Răzvan Cuc a cerut termene clare pentru toate proiectele menționate, cât și o analiză detaliată care să vizeze demararea de noi investiții.
Vizita a fost efectuată fără invitarea presei, care ar fi avut de pus o mulțime de întrebări. Eu, spre exemplu, aș fi vrut să-i pun următoarele întrebări: Ce face ministerul pentru scoaterea portului Constanța din starea de semiizolare față de țară și Europa, din cauza conexiunilor rutiere, feroviare și fluviale catastrofale? Va cere ministerul refacerea master-planului portului Constanța și punerea lui în concordanță cu realitatea? Cum va dialoga cu patronatul și sindicatele portuare, la fel ca predecesorii săi sau va avea un dialog real, constructiv? Va acționa pentru înființarea celui de-al doilea pavilion maritim național, în vederea atragerii de nave străine, locuri de muncă pentru marinarii și cadeții români, a comenzilor pentru șantierele navale și a fondurilor la bugetul statului? De ce niciuna dintre măsurile dispuse în perioada 2013 - 2016, de către autoritățile de control ale statului roman (Curtea de Conturi a României și Corpul de Control al Ministerului Transporturilor), cu privire la activitățile autorităților portuare, nu au fost încă puse in aplicare?
Din faptul că ministrul ne-a evitat, pe noi, ziariștii, se poate înțelege orice: fie că este adeptul discreției, ceea ce ar fi în contradicție cu declarația primului ministru Sorin Grindeanu, care susținea că va guverna transparent; fie că se teme de întrebările incomode ale ziariștilor; fie că nu e încă stăpân pe problematica parohiei sale și n-ar vrea ca ziariștii să-l prindă cu lecția neînvățată.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 16 Februarie 2017
Miercuri, 15 Februarie 2017
Joi, 02 Februarie 2017
Miercuri, 01 Februarie 2017
Vineri, 27 Ianuarie 2017
Sâmbătă, 21 Ianuarie 2017
Vineri, 20 Ianuarie 2017
Marţi, 14 Februarie 2017
Sâmbătă, 11 Februarie 2017
Vineri, 10 Februarie 2017