Cu cât au crescut vânzările Dacia în primul trimestru al acestui an
108
Articole de la același autor
Ce noutăți aduce programul "Rabla"
02 Aprilie 2015
Veniturile Renault SA, al treilea mare producător auto european, au crescut în primul trimestru din 2015 cu 14%, depășind estimările analiștilor, deși livrările modelelor low-cost Dacia au încetinit, transmit MarketWatch, Bloomberg și Reuters.
Vânzările brandului Renault au urcat în primele trei luni din acest an cu 11,8%, în timp ce livrările Dacia au înregistrat un avans de 4,3%, scrie Agerpres. În perioada ianuarie-martie 2015, vânzările au urcat la 9,39 miliarde euro (10,1 miliarde de dolari) de la 8,26 miliarde de euro în primele trei luni din 2014, în timp ce analiștii se așteptau la 8,46 miliarde de euro. Aproape jumătate din majorarea veniturilor s-a datorat vânzării de vehicule și componente pe care Renault le produce pentru alte companii auto, cum ar fi Daimler AG și Nissan Motor Co. Majorarea vânzărilor în Europa compensat evoluția mai slabă din Rusia și Brazilia.
Renault se așteaptă la o evoluție mai bună a pieței auto europene în acest an, când vânzările ar urma să crească cu 5%, față de un avans de 2% estimat anterior. Compania și-a confirmat obiectivele din acest an, inclusiv o marjă operațională mai ridicată decât în 2014.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 03 Aprilie 2015
Luni, 02 Martie 2015
Marţi, 24 Februarie 2015
Luni, 19 Ianuarie 2015
Miercuri, 17 Septembrie 2014
Luni, 30 Martie 2015
Miercuri, 14 Ianuarie 2015
Marţi, 06 Ianuarie 2015
Sâmbătă, 08 Noiembrie 2014
Vineri, 31 Octombrie 2014