Call-Center pentru îndrumarea și asistența contribuabililor
291
Articole de la același autor
Fiscul constănțean este în pragul exploziei sociale
04 Iunie 2016
Un român stabilit în Belgia ne propune sistemul de încălzire prin pardoseală cu Far infraroșii
08 Iulie 2016
O lovitură pentru corupția din porturile maritime
30 Iunie 2016
În cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală există un Call-Center special destinat îndrumării și asistenței contribuabililor. Numărul 031.403.91.60 este la dispoziția contribuabilului și oferă un serviciu: profesionist, specializat, accesibil și dedicat.
Call-Center oferă informații generale în domeniul fiscal și al tehnologiei informației. Avantajele utilizării lui pentru contribuabil sunt: economisește timp; obține informații de calitate; i se pot oferi informații suplimentare pentru clarificarea solicitării; se evită deplasă-rile nedorite. Call-Center - 031.403.91.60 poate fi folosit astfel: După formarea numărului 031.403.91.60 și ascultarea mesajului de început veți selecta tasta corespunzătoare, în funcție de tipul de informație pe care doriți să o obțineți, intrând astfel în legătură cu agenții ANAF:
• tasta 1 - persoane fizice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică - destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal;
• tasta 2 - persoane juridice - destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal;
• tasta 3 - persoane fizice și juridice - destinată asistenței în domeniul tehnologiei informației.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 16 Iulie 2016
Vineri, 29 Iulie 2016
Miercuri, 27 Iulie 2016
Luni, 25 Iulie 2016
Sâmbătă, 23 Iulie 2016
Vineri, 22 Iulie 2016
Vineri, 22 Iulie 2016
Vineri, 29 Iulie 2016
Vineri, 29 Iulie 2016