Cadeții români își fac "stagiul de sclavi" pe coșciugele plutitoare
Articole de la același autor
Comentează știrea
trebuie, trebuie,...stimati cititori... Lasati propaganda domnilor . Dati numele companiei, al agentiei de crewing astfel incat sa se fereasca si ceilalti de ei. Actionati in judecata, aveti MLC cu care va laudati. Aceeasi ciorba reincalzita o prezentati de multi ani. Treceti la actiune!!!!!
De cati ani conduceti SLN? Nu se stie ce fac armatorii, acei reprezentanti ai firmelor mar in romania, trimit cadeti cu vrevetul de ofiter in buzunar, voi veniti si spuneti ca sunt saracii copii trimisi vai mama lor..aloo suntem in 2018, ce faci, ce faceti cu MLC, va uitati la el si...ce face anr ul, itm- ul??? Iau spagile si mergem asa nai departe, bravo voua...!!!!
Pai bine don Mihalcioiu ,cine ,,trebuie sa faca''?.Nu stiu decite ori te-am vazut in poze,si pe tine si pe sefii de pe la CERONAV,pe la tot felul de conferinte internationale,de intelegeri cu firme di tarile exotice,armatori de armatori,si tu vi sa ne spui ca trebuie facut ceva,Cine domnule?Apropo,ofiterii aia,, nepregatiti ''din Coreea de Nord unde au facut cadetia?Citesc mai jos,Don Mihai Andrei,vrea reorganizarea ANR ,al doilea pavilion dar problema de personal navigant mai putin.In Ct.sint trei institutii de invatamant de marina.UMC-ul,ANMC si una mai ascunsa ca-si zice Colegiu Nautic.Nu se poate oare achizitiona o nava in gestiunea acestor unitati de invatamant destinata numai acestei practici respectand regulile impuse de IMO?Am totusi o intrebare .Daca un absolvent de UMC sau ANMB nu reuseste sa plece pe mare pe functie de cadet si numai pe functii de marinar sau motorist poate sa sustina examenul de ofiter,si dupa cati ani de navigatie?Totusi ,,trebuie''sa ma interesez cum au obtinut brevetul de ofiteri cei din C.Nord,Madagascar etc.?La C,Nord,inteleg ca astora le-au pus americanii sanctiuni si pe dreptul de a fiinta,dar Madagascarul?Madagascarul tara de adoptie a ex -primarului Constantei ,Mazare.Pina acum se murea de holera pe acolo,acum ii facem si prosti.Desteptii se gasesc numai in Constanta de s-a luat de ganduri si statuia lui Ovidiu.S-au lacrimeaza cand vede atata neputinta?
MACAR UNII FARA SCOALA SUNT DISPUSI SA INVETE CADETUL ROMAN SI SA.L RESPECTE IAR LEGAT DE SALARII ASTA SE INTAMPLA PESTE TOT IN LUMEA ASTA LA NOI MAI MULT OENTRU CA TOATE INSTITUTIILE IMPLICATE RESPIRA ALT AER ACOLO SUS SI II DOARE IN P... DE NAVIGATORI CARE SUNT DOAR VACA DE MULS .
Singura salvare este ca, ANR-ul sa accepte efectuarea totala a cadetiei la bordul remorcherelor romanesti. Daca obtin brevetul de ofiter, pot pleca in primul voiaj pe functie de cadet mult mai usor.
... e simplu. De câți ani ești la ITF și ce-ai păzit toți anii ăștia ??? Valea !, Mihălcioule !!! Lasă pe altul care să și facă nu doar să de-a din gură.
Dl.Mihalcioiu, dvs ca reprezentant al ITF ati putea sa va autosesizati si sa luati masuri in cazul agentiilor de crewing care posteaza anunturi de recrutare pe "Ainostri.ro" cu oferte contractuale care nu se incadreaza la minimul ITF ? Oare nici ANR- ul nu se poate autosesiza si sa le ridice autorizatia de functionare a acestor agentii care pur si simplu isi bat joc de navigatori?
E normal sa fie asa. Avem flota? Macar ne pregatim sa incropim una? Bine ca macar au unde sa-si faca stagiul. Cretinii astia le interzic dreptul la munca tinerilor absolventi. Sa faca stagiul. Probabil la la Coremar pe vlcc-uri.
Mai dar al dracului este si romanul asta si cum le stie el pe toate. Sa dai in judecata tu ITF sau sindicat, ce o fi, ca au acceptat unii munceasca si sa faca cadetia fara salariu...asta e o neghiobie fara margini. Apoi ce sindicat din lume este recunoscut ca autoritate in domeniu? va raspund ca poate materia cenusie nu e destula. NICI UNUL. Sindicatele ca si ITF-ul sunt ca niste avocati ai marinarilor si atat. Arata problemele cu care se confrunta marinarii si ii indeamna sa nu faca asta. Lupta pentru o legislatie si pentru respectarea ei dar care dracului legislatie cu MLC-ul care nici acum nu a fost adopatat de statul roman? Sa ne intelegem, una este adoptarea comnventiei si alta adoptarea unei legi care transpune conventia in legiaslatia nationala. La noi lipseste partea a doua . Hai sa fim seriosi. Oamenii astia chiar se lupta pentru navigatorii romani dar "romanu" le stie pe toate. Treaba ITF-ului sau sindicatelor este sa dea din gura ca sa te ajute sa ai. nu sa iti bage in gura si eventual sa si iti mestece. Bravo domnule Mihalcioiu . Felicitari pentru ceea ce faceti zi de zi. Astia de va injura sunt aceeasi frustrati ca nu pot face nimic, niste lepre.
Companiile sunt vinovate . Propun aceste ilegalitati tinerilor fara experienta. Statul ce face? Autoritatile ce fac? Am inteles ca sindicatul nu poate face foarte multe, nu este o autoritate care sa poata legal sa ia masuri dar statul, statele lumii, pot face mai multe. Aceste companii trebuie sa respecte niste standarde minime.